PracaGrupypl.praca.dyskusje › wzory podań o urolp- gdzie?

  • 1. Data: 2002-07-15 09:02:35
    Temat: wzory podań o urolp- gdzie?
    Od: "AB" <j...@w...pl>

    Witam

    Otóż mam problem z moim szonownym pracodawcą,
    chodzi wiadomo o co ... - pieniążki, ale nie o tym chciałam
    tym razem.
    Czy ktoś wie gdzie mogę przejżeć wzory podań o urolpy ?
    Chodzi mi o takie profesjonalne.

    Pozdrawiam

    Joanna

  • 2. Data: 2002-07-15 09:31:27
    Temat: Re: wzory podań o urolp- gdzie?
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM>

    "AB" <j...@w...pl> napisał:
    > Czy ktoś wie gdzie mogę przejżeć wzory podań o urolpy ?
    > Chodzi mi o takie profesjonalne.

    Przy okazji tego pytania, ja dołączę się ze swoim.

    Piszę właśnie dla mojej firmy system zarządzania urlopami i będę musiał
    zaimplementować generator wniosków urlopowych. Czy są jakieś przepisy, które
    definiują jeśli nie wygląd takiego wniosku to przynajmniej podstawowe dane
    jakie mają się na nim znaleźć?

    slawek-

  • 3. Data: 2002-07-15 12:20:18
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 15 Jul 2002 11:31:27 +0200, Sławomir Pucia
    <s...@p...net.NOSPAM> zakodował:

    >zaimplementować generator wniosków urlopowych. Czy są jakieś przepisy, które
    >definiują jeśli nie wygląd takiego wniosku to przynajmniej podstawowe dane
    >jakie mają się na nim znaleźć?

    AFAIK nie ma przepisu, więc w każdej firmie kadry sobie wymyślają
    własny szablon. IMO każdy program, który ma cokolwiek wspólnego z
    kadrami powinien mieć coś w rodzaju korespondencji seryjnej, gdzie
    każdy kadrowiec może sobie wymyśleć dowolny tekst, wstawić dowolne
    pola z bazy, a w momencie drukowania tylko podać warunki zapytania.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775