PracaGrupypl.praca.dyskusje › Greencard - obywatelstwo

  • 1. Data: 2002-07-15 11:53:57
    Temat: Greencard - obywatelstwo
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    Witam

    Kiedys na liscie pojawil sie watek, ze moze kiedys (w przyszlym roku?)
    bedzie mozliwosc ubiegania sie o niemieckie obywatelstwo dla pracownikow
    przebywajacych na greencard w Niemczech? Na czym skonczyl sie watek, bo nie
    potrafie w google znalezc, jak wyglada teraz sytuacja?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2002-07-16 17:32:52
    Temat: Re: Greencard - obywatelstwo
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm> wrote in message
> [...]
    nie
    > potrafie w google znalezc, jak wyglada teraz sytuacja?

    Hej

    egzamin z jezyka + 5 lat pobytu i mozesz miec czerwony paszport z "wrona".

    BTW
    dawno nie robilismy gadu-gadu ;)
    Beny

  • 3. Data: 2002-07-16 18:07:15
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    Witam

> [...]
    nie
    > potrafie w google znalezc, jak wyglada teraz sytuacja?

    A moze chodzilo o prawo stalego pobytu w kontekscie nowego prawa
    emigracyjnego?

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 4. Data: 2002-07-16 18:23:18
    Od: "kerberos" <k...@p...fm>

    > dawno nie robilismy gadu-gadu ;)
    > Beny

    Maly rzadzi ;)

  • 5. Data: 2002-07-16 18:23:46
    Od: "kerberos" <k...@p...fm>

    > A moze chodzilo o prawo stalego pobytu w kontekscie nowego prawa
    > emigracyjnego?
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawelek

    Chodzilo o jakikolwiek sposob na pozostanie po pieciu latach. ;)

    Pozdr.

  • 6. Data: 2002-07-17 06:28:11
    Od: "Jorgus Angolus" <n...@n...com>

    > Chodzilo o jakikolwiek sposob na pozostanie po pieciu latach. ;)

    A czy to nowe prawo emigracyjne ( juz weszlo / wejdze wkrótce ) w życie,
    bo coś mi się o uszy obiło, że Bundesverfassunggericht ma sie tym zająć,
    z racji niezgodności proceduralnych?

    Jorg

  • 7. Data: 2002-07-17 13:01:19
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > nie
    > >

    > Hej
    >
    > egzamin z jezyka + 5 lat pobytu i mozesz miec czerwony paszport z "wrona".

    Hej,

    no ale czy przypadkiem nie trzeba zrzec sie polskiego obywatelstwa ?
    Ja osobiscie bym tego na pewno nie zrobil ...

    Pozdrowka,
    Rafal

  • 8. Data: 2002-07-17 14:34:13
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > no ale czy przypadkiem nie trzeba zrzec sie polskiego obywatelstwa ?
    > Ja osobiscie bym tego na pewno nie zrobil ...
    >
    > Pozdrowka,
    > Rafal

    nie przypadkiem, a na pewno :(, dlatego szukam np innych rozwiazan ;)

  • 9. Data: 2002-07-18 06:56:07
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    > nie przypadkiem, a na pewno :(, dlatego szukam np innych rozwiazan ;)

    a nie wystarczyłby ci fakt mozliwości pracy w niemczech i zamieszkamia? to
    zapewni chyba wejście do unii, a mam nadzieje takowe nastąpi...

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 10. Data: 2002-07-18 08:06:56
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > a nie wystarczyłby ci fakt mozliwości pracy w niemczech i zamieszkamia? to
    > zapewni chyba wejście do unii, a mam nadzieje takowe nastąpi...

    wystarczyloby mi zupelnie, ale trzeba tego wejscia Polski do Unii sie
    doczekac, mam
    nadzieje ze to nastapi, mimo przeciwnosci