PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analityk

  • 1. Data: 2002-07-15 13:13:12
    Temat: Analityk
    Od: "hobbit" <h...@w...pl>

    Mam pytanie.
    Na czym polega praca analityka w banku?
    Rozumiem ze sporzadzanie roznego rodzaju raportow.
    Czy wchodzi w to rowniez analiza i wyciaganie wnoskow na podstawie tak
    uzyskanych danych ?
    Czy jest to praca wymagajaca duzej ilosc nadgodzin ?
    Jak jest oceniana praca analitykow ?
    Pytam bo rozwazam pewna oferte pracy a nie wiem co robi analityk.

    Hobbit

  • 2. Data: 2002-07-15 14:23:43
    Temat: Re: Analityk
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
    >nie wiem co robi analityk.
    Nie robi nic :)))))))))))

    Pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2002-07-16 14:23:36
    Od: " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    hobbit <h...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jak jest oceniana praca analitykow ?
    > Pytam bo rozwazam pewna oferte pracy a nie wiem co robi analityk.

    Rozważasz ofertę pracy analityka w banku i nie wiesz na czym polega ta
    praca ?

  • 4. Data: 2002-07-16 17:19:03
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Nie ma jak profesjonalna kadra...

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 5. Data: 2002-07-16 17:56:59
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Galinski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma jak profesjonalna kadra...
    Zamiast sie nabijac poradzcie cos wy pseudo "profesjonalisci" ! Albo wcale
    nie piszcie.

  • 6. Data: 2002-07-16 18:31:50
    Od: Pawel Rutkowski <r...@N...rsc.pl>

    > Zamiast sie nabijac poradzcie cos wy pseudo "profesjonalisci" ! Albo wcale
    > nie piszcie.
    Za ta "pseudo" to ci nic nie napiszemy :>
    Analityk analizuje a nie robi raporty.

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 853 0 444 http://www.rsc.pl

  • 7. Data: 2002-07-16 19:11:35
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Pawel Rutkowski" <r...@N...rsc.pl> napisał w wiadomości
    > Za ta "pseudo" to ci nic nie napiszemy :>
    > Analityk analizuje a nie robi raporty.

    I na podstawie tych analiz robi raporty/streszczenie tego co mial
    zaanalizowac ;))

  • 8. Data: 2002-07-16 19:26:57
    Od: Pawel Rutkowski <r...@N...rsc.pl>

    > I na podstawie tych analiz robi raporty/streszczenie tego co mial
    > zaanalizowac ;))

    Dla mnie raport to jest zebranie wszystkiego co wiadome a analityk
    musi kombinowac, wiec to nie jest taki zwykly raport :)