PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w krakowskich portalach (Onet i Interia)

  • 1. Data: 2005-02-14 09:07:15
    Temat: Praca w krakowskich portalach (Onet i Interia)
    Od: " Piotr Z." <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzień dobry

    Mam pytanie do obecnych i byłych pracowników Onet.pl albo Interia.pl, a także
    do osób zorientowanych w temacie. Chodzi mi o szeroko rozumiane warunki i
    atmosferę pracy w Onecie i Interii. Nie chodzi mi o np. staż jako moderator
    forum, czy HelpDesk, tylko pełnoetatowe stanowisko redaktorskie w jednym z
    serwisów.

    Czy rotacja pracowników jest duza? Tzn. czy praca jest w miare stabilna, czy
    trzeba obiawiac sie jutra? Jak wygladaja rozmowy kwalifikacyjne? Jka wyglada
    sprawa z umowa (czy w miare szybko dostaje sie umowe na czas nieokreslony, czy
    raczej nie)? Jakie sa srednie zarobki (na stanowisku redaktorskim)? Jak z
    urlopami? etc... slowem jak wyglada praca w tych portalach?
    Bede bardzo wdzieczny za informacje.

    Piotr Z.

  • 2. Data: 2005-02-14 11:31:13
    Temat: Re: Praca w krakowskich portalach (Onet i Interia)
    Od: Melon <melonism@[REMOVE]op.pl>

    > Jak wygladaja rozmowy kwalifikacyjne?

    Moge ci powiedziec jak wygladala moja rozmowa kwal. w Interii, ale ja
    aplikowalem na stanowisko Administratora Systemow (IT). Pracy nie
    dostalem, wiec nie wiem jak wyglada reszta...

    Pozdr...

    --
    1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

  • 3. Data: 2005-02-14 11:49:30
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Jakiś czas temu wysłałam podanie do interii, ale widzę że ogłoszenia o prace
    nadal wiszą u nich na stronie...może sie jeszcze odezwą? Może nie
    aktualizują portalu...:>
    A o samej interii słyszałam tyle, co opowiadała mi moja bardzo dobra znajoma
    iż w interii jako redaktor pracuje z kolei jakas jej znajoma i zdarza sie ze
    siedzi w robocie np. do 12 w nocy, ale jej nie płacą za nadgodziny. Ile w
    tym prawdy nie mam pojęcia. Z reguły sceptycznie podchodzę do takich
    informacji, lepiej sprawdzić samemu.

  • 4. Data: 2005-02-16 14:45:08
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik " Piotr Z." <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stanowisku redaktorskim)? Jak z urlopami? etc... slowem jak wyglada
    > praca w tych portalach? Bede bardzo wdzieczny za informacje.

    Powiem o onecie
    Praca - fajnie pracowac w korporacji
    Kiedyś [przed przejeciem przez II] było naprawde super
    teraz.. hmm zależy na jakim stanowisku

    praca w duzej firmie ma swoje zalety, ma też wady

    obawiać się jutra trzeba zawsze - nie znasz dnia ni godziny .. ;(
    co do stanowiska redaktorskiego .. hmm fajnie miec w cv prace w np onecie
    nie wiem jakie masz aspiracje ale trudno sie wybic na cos powaznego z
    takiego stanowiska

    a atmsfera pracy - jak wszędzie zależy tylko od ludzi z którymi przyjdzie Ci
    pracować oraz od Twojej zdolności do pracy i radzenia sobie ze stresem czy
    przypadłościami współpracowników

    --
    Piotr Żebrowski [a tu sygnaturka z czasów onetu ;) ]
    Definicja Wredności, oryginał w Krakowie, kopii w Sevres nie mają: