PracaGrupypl.praca.dyskusje › Liso motywacyjny po angielsku i po polsku.

  • 1. Data: 2005-02-14 08:33:36
    Temat: Liso motywacyjny po angielsku i po polsku.
    Od: "vorest" <v...@t...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie czy jezeli w ogłoszeniu prosza o przyslanie LM po
    angielsku i po polsku to czy list po angielsku musi byc tlumaczeniem listu
    po polsku?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-14 08:40:45
    Temat: List motywacyjny po angielsku i po polsku.
    Od: "vorest" <v...@t...pl>

    Oczywiscie w temacie mialo byc : List a nie liso:p

  • 3. Data: 2005-02-14 08:59:33
    Temat: Re: Liso motywacyjny po angielsku i po polsku.
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Mon, 14 Feb 2005 08:33:36 GMT, na pl.praca.dyskusje, vorest napisal(a):

    > Mam takie pytanie czy jezeli w ogłoszeniu prosza o przyslanie LM po
    > angielsku i po polsku to czy list po angielsku musi byc tlumaczeniem listu
    > po polsku?

    To znaczy ze ogloszenie jest skierowane do ludzi myslacych wiec na pewno
    nie jest skierowane do Ciebie.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |__/

  • 4. Data: 2005-02-14 13:20:26
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    vorest wrote:

    > Mam takie pytanie czy jezeli w ogłoszeniu prosza o przyslanie LM po
    > angielsku i po polsku to czy list po angielsku musi byc tlumaczeniem listu
    > po polsku?

    a moze list po polsku ma byc tlumaczeniem listu po angielsku??

    adas;