PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak podpisu w LM

  • 1. Data: 2005-02-14 11:03:37
    Temat: Brak podpisu w LM
    Od: "adni" <a...@v...pl>

    Witam

    W czwartek (czyli już jakiś czas temu) byłem u potencjalnego pracodawcy
    złożyć dokumenty. List mot. napisłem dwa razy, bo pierwsza wersja mi się nie
    podobała. Obie po wydrukowaniu leżały na biurku. Jedną podpisałem, później
    szybko wziąłem ze sobą, złożyłem dokumenty u pot. pracodawcy, no i dziś
    widze że ta podpisana wersja leży nadal na biurku (być może drugą też
    podpisałem, ale raczej nie). Dobrze, że chociaż ta pierwsze wersja leży na
    biurku. Ale jak teraz powinienem się zachować: liczyć że nie zauważą,
    zadzwonić i spytać się czy jest podpisany l.mot.,od razu jechac i dać
    podpisane dokumenty , mówić o co chodzi czy nie? Czy dla pracodawców takie
    duże znaczenia ma ten podpis, że mogą zdyskwalifikować kandydata?

    Dziękuję za ew. podpowiedz:

    A.D.

    P.S.

    Proszę o szybką podpowiedź

  • 2. Data: 2005-02-14 13:02:12
    Temat: Re: Brak podpisu w LM
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Mon, 14 Feb 2005 12:03:37 +0100, "adni" <a...@v...pl> wrote:

    > Czy dla pracodawców takie
    >du?e znaczenia ma ten podpis, ?e mog? zdyskwalifikowa? kandydata?

    hm... pewnie zalezy jakie stanowisko, jaka firma i tak dalej...

    ja wiekszosc wysylam mailem - czyli z definicji "bez podpisu"...
    czasem firmy na interview daja mi jakies oswiadczenia do podpisu...
    wiec chyba nie jest tragicznie, ze zapomniales...