PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu

  • 1. Data: 2005-02-14 07:40:23
    Temat: Wymiar urlopu
    Od: r...@e...pl (Ryfka)

    Zmieniłem ostatnio pracę i powstał problem z wymiarem urlopu. Otóż w
    latach 1990-1995 uczyłem się w technikum, a od 1995 studiowałem. W 1999
    roku podjąłem pracę na cały etat (umowa o pracę) i pracowałem aż do
    2004roku. Niestety ucierpiały w związku z tym studia. które udało mi się
    ukończyć w 2004 roku. Teraz mam nową pracę i wyliczono mi 20 dni urlopu.
    Czy prawidłowo?
    ---------
    Wyslano z serwisu http://www.kadrowe.pl

  • 2. Data: 2005-02-14 16:33:18
    Temat: Re: Wymiar urlopu
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > 2004roku. Niestety ucierpiały w związku z tym studia. które udało mi się
    > ukończyć w 2004 roku. Teraz mam nową pracę i wyliczono mi 20 dni urlopu.

    Witam
    Z Twojej wypowiedzi wynika ,że powinieneś mieć 26 dni urlopu a dlaczego masz 20
    dni bo:
    - nie przedstawiłeś dyplomu ukończenia studiów a do 10 latniego okresu ( nauka
    w techikum + praca ) brakuje Ci np. 2 miesiące i od stycznia należy Ci się 20
    dni urlopu a od marca już 26 dni ( urlop wyrównawczy ). Jeżeli przedstawiłeś
    dyplom ukończenia studiów to w zakładzie nie znają kp niech się zapoznają z art
    154 i 155 kp. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2005-02-14 17:19:26
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia s...@p...onet.pl
    <s...@p...onet.pl> wystukał[a]:

> [...]
    > wyrównawczy ). Jeżeli przedstawiłeś dyplom ukończenia studiów to w
    > zakładzie nie znają kp niech się zapoznają z art 154 i 155 kp.

    Ale przedstawienie dyplomu tu nic nie zmieni. Bo uczelnię ukończył w
    2004 roku co daje mu 8 lat stażu i wtedy do 10 lat brakowałoby mu 2
    lata (liczonych po ukończeniu studiów!) czyli tak do 2006 roku.
    U niego korzystniej byłoby liczyć technikum (5 lat) i pracy. Zależy w
    jakim miesiącu podjąłeś pracę w 1999 roku.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #