PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Programista PHP (+MySQL) / cała Polska

  • 1. Data: 2005-02-14 07:37:24
    Temat: Re: Programista PHP (+MySQL) / cała Polska
    Od: m...@m...torun.pl (Piotr Klaban)

    Witam,

    In article <cuidqg$42a$1@inews.gazeta.pl>, Studio multimedialne elaurus wrote:
    > Nowopowstająca firma z branży IT poszukuje programistów PHP chętnych do

    > tylko przykładów aplikacji, które znalazły zastosowanie na stronach
    > komercyjnych (domeny: pl,com itp.).
    >
    > Oferty prosimy przesyłać na adres:
    > e...@b...pl?subject=programista
    >
    > Z poważaniem
    > zespół Studia projektów multimedianlnych
    > elaurus

    Co myślicie o firmach krzakach, których właściciele nie chcą się
    przedstawić, a chcą, żeby im przesyłać swoje dane;
    chcą najlepszych programistów, których produkty już gdzieś działają
    (czyt. dobrze się sprzedały/sprawdziły się);
    chcą, żeby im podać od razu cenę ... ciekawe kto będzie miał Copyright?

    Nie mam nic przeciwko pośrednikom, ale żeby chociaż się przedstawili.
    Ja nie mam zaufania do takiej "firmy".

    Pozdrawiam,

    --
    Piotr Klaban

  • 2. Data: 2005-02-14 21:19:00
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    Piotr Klaban wrote:
> [...]
    > chcą, żeby im podać od razu cenę ... ciekawe kto będzie miał Copyright?
    >
    > Nie mam nic przeciwko pośrednikom, ale żeby chociaż się przedstawili.

    Ja juz zostalem raz "wydymany" i staram sie byc ostrozny.
    Generalnie wyslanie CV nic Cie nie kosztuje, ale faktycznie jak firma ma
    maila s...@p...onet.pl to mysle, ze mozna sobie takiego krzaka
    odpuscic.
    pozdr.
    bbb