PracaGrupypl.praca.dyskusje › zanim wyjedziesz z kraju - słownictwo branżowe w języku angielskim

  • 1. Data: 2005-02-14 08:52:18
    Temat: zanim wyjedziesz z kraju - słownictwo branżowe w języku angielskim
    Od: "olandyna" <o...@p...onet.pl>

    Zapraszam na stronę, do darmowego używania - bazy słówek w języku angielskim
    przygotowane specjalnie dla poszczególnych zawodów. Wkrótce nowe aktualizacje.
    Poprawnie chodzą na razie w IE.

    http://pryczkowski.topcities.com

    Pozdrawiam
    Ola

  • 2. Data: 2005-02-14 08:58:27
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    14 Feb 2005 09:52:18 +0100, na pl.praca.dyskusje, olandyna napisal(a):

    Daruj sobie ten spam albo polecisz do abuse.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 3. Data: 2005-02-14 14:49:23
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-14, olandyna <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Zapraszam na stronę, do darmowego używania - bazy słówek w języku angielskim
    > przygotowane specjalnie dla poszczególnych zawodów. Wkrótce nowe
    > aktualizacje.
    Wyślij to jeszcze tak z 5 razy, bo jak na razie nie zauważyłem :>

    > Poprawnie chodzą na razie w IE.
    Nie ma się czym chwalić.

    Czesiu
    --