PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynajac mieszkanie w uk

  • 1. Data: 2005-02-13 23:33:05
    Temat: wynajac mieszkanie w uk
    Od: "Maro" <i...@g...pl>

    czesc
    mam dziewczyne (fajnie), ktora mieszka i pracuje w uk. chce sie do uk
    przeprowadzic i zamieszkac razem z nia. ja jednak pracuje zdalnie (czyli w
    domu) jako grafik dla polskich firm i nie bede z tego rezygnowac.
    czy prawda jest ze aby wynajac chate w uk trzeba przedstawic zaswiadczenie o
    zarobkach? i najwazniejsze czy musi to byc praca dla brytyjskiego
    pracodawcy, czy jakims cudem uwzglednia polskiego pracodwace?

  • 2. Data: 2005-02-13 23:50:47
    Temat: Re: wynajac mieszkanie w uk
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2005 00:33:05 +0100, Maro <i...@g...pl> napisał:

> [...]
    > zarobkach? i najwazniejsze czy musi to byc praca dla brytyjskiego
    > pracodawcy, czy jakims cudem uwzglednia polskiego pracodwace?

    Sprawdz na alt.pl.emigracja ale wydaje mi sie, ze to bzdura.
    Sadze, ze po prostu czesc wynajmujacych prosi o zaswiadczenia, aby miec
    jakas gwarancje przewidywanej wyplacalnosci. Czyli problem polega wg mnie
    na znalezieniu takiego wynajmujacego, ktoremu wydacie sie wystarczajaco
    wiarygodni.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-02-14 10:17:18
    Od: "Maro" <i...@g...pl>

    z ta bzdura to tak nie do konca. mam pewne obawy bo przebywajac w usa w
    zeszlym roku nie bylo mowy wynajac mieszkanie nie majac zaswiadczenia o
    zarobkach (przynajmniej w stanie w ktorym przebywalem). no ale usa to
    dzikusy. mam nadzieje ze ue jest ok :)

  • 4. Data: 2005-02-14 11:12:31
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    Ostatnio niejaki(a): Maro napisał(a):

> [...]
    > zaswiadczenia o zarobkach (przynajmniej w stanie w ktorym
    > przebywalem). no ale usa to dzikusy. mam nadzieje ze ue jest ok :)

    A gdzie wynajmowałeś ?? Jak jak wynajmujesz od kogoś prywatnie, to tylko
    i wyłącznie widzimisie właściciela. Ja np. nigdy się nie spotkałem w stanach
    ,żeby
    ktoś kazał mi pokazał jakieś zaświadczenia

  • 5. Data: 2005-02-15 10:45:42
    Od: the_foe <t...@A...pl>

    Maro napisał(a):
> [...]
    > domu) jako grafik dla polskich firm i nie bede z tego rezygnowac.
    > czy prawda jest ze aby wynajac chate w uk trzeba przedstawic zaswiadczenie o

    to nieprawda, na ogol chca tylko kaucji. Sprawa wyglada raczej
    odwrotnie. Nie mozesz pracowac w UK jesli nei masz mieszkania, bo w
    ciagu miesiaca od podjecia pracy a w p[rzypadku kiedy nei pracujesz w
    ciagu 3 miesiecy zaraejstrowac swoj pobyt w HO. Musisz miec wtedy jakis
    swistek od landlorda ze u niego mieszkasz.