PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w firmie Sagrus Sp. z o.o. - Konsultant ds. Biznesowych › Re: Praca w firmie Sagrus Sp. z o.o. - Konsultant ds. Biznesowych
    From: "sprzedaz.org" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w firmie Sagrus Sp. z o.o. - Konsultant ds. Biznesowych
    Date: Sat, 26 Feb 2005 22:34:03 +0100

    Od razu ci mówie: czysta sprzedaż. Poszukujesz klientów a i prowizję idea
    ostatnio obcieła....
    Ale idź, samochód dostaniesz jak zrobisz dwa miesiące pod rząd po min 20
    aktywacji (nowych przyłączeń).
    Na początek czysta prowizja, poźniej umowa o prace, ale żeby ją dostać,
    musisz conajmniej przez 3 miesiące mieć obrót min 2100 ;)
    Pracowałem tam jakiś czas ale w innym oddziale.

    Pozdrawiam

    www.sprzedaz.org - tu się nauczysz sprzedawać.. ;)