PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w IBM

  • 1. Data: 2005-10-05 10:35:57
    Temat: Praca w IBM
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do ludzi, któzy wiedzaco nieco o pracy w IBM lub byc moze tam
    proacowali.
    Jakie sawarunki pracy ?
    Atmosfera ?
    Podejscie do pracownika ?
    Zaorbki ?
    Pakiet socjalny?

    Pozdrawiam
    Peyto

  • 2. Data: 2005-10-05 12:54:34
    Temat: Re: Praca w IBM
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Peyto napisał(a):

    > Mam pytanie do ludzi, któzy wiedzaco nieco o pracy w IBM lub byc moze
    > tam proacowali.

    Zapewne w umowach o prace jest tam napisane, ze nie wolno dzielic sie
    takimi informacjami. Zapewne jest tez tak, ze co sobie wynegocjujesz to masz.

    j.

  • 3. Data: 2005-10-05 13:03:29
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

    > Zapewne w umowach o prace jest tam napisane, ze nie wolno dzielic sie
    > takimi informacjami. Zapewne jest tez tak, ze co sobie wynegocjujesz to
    > masz.

    Nie chodzi mi o konkretne kwoty, tylko jak to się kształtuje na tle
    pozostałych, czy to jest półka ComArchu czy może Motoroli.
    ALe chodzi mi głównie o atmosferę, szkolenia itp rzeczy, czyli ścieżkę
    rozwoju zawodowego.
    Ale dzięki za info. ;)

    pozdro
    peyto

  • 4. Data: 2005-10-05 14:39:17
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

> [...]
    > pozostałych, czy to jest półka ComArchu czy może Motoroli.
    > ALe chodzi mi głównie o atmosferę, szkolenia itp rzeczy, czyli ścieżkę

    Stawka wyzsza niz w ComArchu, duzo szkolen.

    Sciezka pewnie zalezy od tego gdzie trafisz i od Twoich zdolnosci.

    Powodzenia.

  • 5. Data: 2005-10-05 14:44:17
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl> wrote in message

    > Stawka wyzsza niz w ComArchu, duzo szkolen.

    Z tego co wiem to zaraniacwiecje nizw ComArchu nie jest specjalnie trudno.
    Ale dzieki. ;)

    pozdrawiam
    peyto

  • 6. Data: 2005-10-05 15:12:51
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    > Z tego co wiem to zaraniacwiecje nizw ComArchu nie jest specjalnie trudno.
    > Ale dzieki. ;)

    Na ogólne pytanie ogólna odpowiedź. Na jakie stanowisko się starasz? Aha, to
    prawda co powiedział poprzednik, pensja podlega negocjacji i od Ciebie
    zależy ile dostaniesz.

    pozdr

  • 7. Data: 2005-10-05 15:50:40
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    > Na ogólne pytanie ogólna odpowiedź. Na jakie stanowisko się starasz? Aha,
    > prawda co powiedział poprzednik, pensja podlega negocjacji i od Ciebie
    > zależy ile dostaniesz.

    Na testera oprogramowania.

    pozdro
    peyto