PracaGrupypl.praca.dyskusje › zawody terazniejszosci ;)

  • 1. Data: 2005-10-05 09:38:45
    Temat: zawody terazniejszosci ;)
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Odnosnie watku o zawodach przyszlosci, zamiast futurystyki postanowilam
    wrzucic tu cos bardziej na czasie - dane z UP z calego kraju za I polrocze
    2005 dotyczace zawodow, z ktorych nie zglosil sie ani jeden bezrobotny.
    Mozna zaryzykowac stwierdzenie, ze sa to zawody obecnie najlepiej chroniace
    przed bezrobociem :)

    I.

    -------

    Parlamentarzysta
    Zawodowy działacz organizacji społecznej
    Zawodowy działacz organizacji związkowej
    Astronom
    Demograf
    Genetyk
    Specjalista dietetyk
    Lekarz - alergologia
    Lekarz - chirurgia dziecięca
    Lekarz - chirurgia naczyniowa
    Lekarz - farmakologia kliniczna
    Lekarz - kardiochirurgia
    Lekarz - kardiologia
    Lekarz - nefrologia
    Lekarz - neonatologia
    Lekarz - rehabilitacja medyczna
    Lekarz - urologia
    Lekarz - ginekologia onkologiczna
    Lekarz dentysta - chirurgia szczękowo-twarzowa
    Farmakolog
    Epidemiolog
    Specjalista ratownictwa medycznego
    Pielęgniarka specjalista pielęgniarstwa geriatrycznego
    Pielęgniarka specjalista pielęgniarstwa kardiologicznego
    Pielęgniarka specjalista pielęgniarstwa nefrologicznego
    Pielęgniarka specjalista pielęgniarstwa neurologicznego
    Pielęgniarka specjalista pielęgniarstwa pediatrycznego
    Położna specjalista pielęgniarstwa ginekologicznego
    Nauczyciel akademicki - nauki leśne
    Wizytator
    Administrator produkcji filmowej
    Kostiumograf
    Twórca ludowy
    Duchowny religii mojżeszowej
    Zakonnik
    Asystent techniczny realizatora dźwięku
    Mikser dźwięku
    Mikser obrazu
    Realizator światła
    Operator sprzętu zdjęciowego (wózkarz)
    Operator reaktora
    Pilot doświadczalny
    Pilot śmigłowcowy (zawodowy, liniowy)
    Instruktor ruchu lotniczego
    Pilot szybowcowy - instruktor
    Pozostali instruktorzy lotniczy
    Licytator
    Urzędnik do spraw licencji
    Urzędnik do spraw paszportów
    Pozostali urzędnicy organów udzielających licencji
    Menedżer dyscypliny sportu
    Sekretarz planu filmowego
    Kodowacz (koder)
    Refleksolog
    Pozostali praktykujący niekonwencjonalne metody terapii
    Astrolog
    Wróżbita
    Monter sieci deszczownianych
    Układacz konserwator spadochronów
    Elektromonter lotniczy
    Organomistrz
    Giloszer szkła
    Fajkarz
    Fotograf w drukarni filmowej (tkaniny)
    Modelarz wyrobów plecionkarskich
    Klasyfikator skór
    Operator urządzeń próżniowego odgazowania stali
    Operator urządzeń do produkcji materiałów ściernych
    Topiarz fryty
    Topiarz mas mineralnych
    Operator wirówek
    Operator urządzeń do produkcji katalizatorów
    Maszynista wentylatorów (w kopalni)
    Operator urządzeń do produkcji mas asfaltobetonowych
    Operator urządzeń do produkcji materiałów światłoczułych
    Operator urządzeń do produkcji ołówków
    Operator urządzeń do przerobu ziarna kakaowego
    Wybieracz monet (żetonów) z automatów
    Pozostali wybierający pieniądze z automatów, odczytujący liczniki i pokrewni
    Pozostali ładowacze nieczystości
    Dorożkarz

  • 2. Data: 2005-10-05 09:53:32
    Temat: Re: zawody terazniejszosci ;)
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > Topiarz fryty

    ? :D

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 3. Data: 2005-10-05 09:55:22
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2005 dotyczace zawodow, z ktorych nie zglosil sie ani jeden bezrobotny.
    > Mozna zaryzykowac stwierdzenie, ze sa to zawody obecnie najlepiej

    [...]
    > Dorożkarz

    Jest w czym wybierać :) Na parlamentarzystę się niestety o włos spóźniłem a
    z pozostałych waham się pomiędzy twórcą ludowym (taki lokalny ppd-owy
    folklor) a pilotem doświadczalnym, który to zawód być może dlatego pojawił
    się na liście, bo żaden z pilotów nie dożył ewentualnego zwolnienia :)

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2005-10-05 09:56:05
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    No wiesz - jedni topią na wiosnę marzannę inni frytę :)

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2005-10-05 09:58:38
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl> napisał w wiadomości

    > ? :D

    "Obsługuje piece wannowe, tyglowe lub obrotowe przy wytapianiu fryty
    służącej do produkcji niektórych rodzajów szkliw ceramicznych."

    I.

  • 6. Data: 2005-10-05 10:08:13
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
    napisał w wiadomości news:di080t$lkk$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > folklor) a pilotem doświadczalnym, który to zawód być może dlatego pojawił
    > się na liście, bo żaden z pilotów nie dożył ewentualnego zwolnienia :)

    "Twórcy ludowi tworzą oryginalne i indywidualne dzieła w oparciu o
    regionalne tradycje ludowe, na podstawie umiejętności nabytych w drodze
    bezpośredniego przekazu ludowej twórczości
    Zadania zawodowe: Ich zadania obejmują: tworzenie i upowszechnianie sztuki
    wyobrażeniowej: malarstwa i rzeźby ludowej; tworzenie i upowszechnianie
    artystycznego rękodzieła ludowego w zakresie: tkactwa, hafciarstwa,
    garncarstwa, plecionkarstwa, kowalstwa, snycerstwa, zabawkarstwa, zdobnictwa
    bibułkowego, plastyki obrzędowej, ludowych instrumentów muzycznych;
    tworzenie i upowszechnianie muzyki, tańca i śpiewu ludowego oraz literatury
    ludowej; uczestniczenie w wystawach, targach i innych ekspozycjach sztuki
    ludowej."

    I.

  • 7. Data: 2005-10-05 10:36:21
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > "Twórcy ludowi tworzą oryginalne i indywidualne dzieła w oparciu o
    > regionalne tradycje ludowe, na podstawie umiejętności nabytych w drodze
    > bezpośredniego przekazu ludowej twórczości"

    A pilot? no i ten nefrolog mnie zastanawia....to tez 1200 brutto? :D

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 8. Data: 2005-10-05 10:50:36
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

> [...]
    literatury
    > ludowej; uczestniczenie w wystawach, targach i innych ekspozycjach sztuki

    No to się nadaję. Podeprę się babcinymi opowieściami, zaczerpnę co nieco z
    zaprzeszłego grafomaństwa (memuary pisane w wieku lat nastu, gęsto
    poprzetykane wulgaryzmami i opisami imprez) tudzież grafomaństwa
    teraźniejszego (np. niektóre me skowyty natchnione, pisane na tę grupę),
    dorobię muzykę i będzie sztuka :) W końcu, co udowadnia dzisiejszy rynek
    czegokolwiek, kompetencje nie są najważniejsze w robieniu czegokolwiek.
    Najważniejsze jest znaleźć takich, co owo cokolwiek kupią. Choćby mieli
    zrobić to raz i już więcej do firmy nie wrócić.

    pozdr.
    m.

  • 9. Data: 2005-10-05 13:20:48
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Immona wrote:

    > Duchowny religii mojżeszowej
    > Zakonnik

    To też są zawody zarejestrowane w jakimś ogólnopolskim wykazie?
    Można poprosić o podesłanie na listę zakresu obowiązków? ;-))

    T.

  • 10. Data: 2005-10-05 16:11:12
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    topiarz fryty...a ja myslałem że to chodzi o goscia smazącego frytki