PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Deutsche Banku › Re: PYTANIA DO "DARIO"
    From: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PYTANIA DO "DARIO"
    Date: Wed, 12 Jul 2006 15:09:53 +0200

    clockworkoi wrote:

    > Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    ps.com...
    > <cut>
    > W Polsce NIE MA wolnego rynku. Panstwo ma podejscie
    > merkantylistyczne, gidantyczne bezrobocie i slabo rozwinieta
    > gospodarka nie sklaniaja przecietnego kandydata do powiedzenia
    > "nie, dziekuje".

    > A jaki rynek jest w Polsce? Niewolny? Bezrobocie, mam wrazenie,

    Niewolniczy kolego ... Neofeudalizm.

    > jest rowniez czescia owego wolnego rynku ktorego rzekomo tu
    > niema. A przecietny kandydat ma wybor - teraz, do cholery, mozna
    > stad wyjechac, i zaczac legalna prace gdzie indziej. Robi tak

    Wiesz gdzie ja mam taki wybor? Pewnie wiekszosc po zastanowieniu
    przyzna mi racje. Komuchy tez mowili do dysydentow: nie podoba
    sie ustroj to wolna droga (w jedna strone). To we wlasnym kraju
    ludzie powinni miec prace i mozliwosci rozwoju!

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.