PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na wakacjach - Francja

  • 1. Data: 2005-05-07 16:00:20
    Temat: Praca na wakacjach - Francja
    Od: "pancisza" <p...@S...pl>

    witam,

    sesja sie zbliza powoli, a za nia - wakacje. ;-) a w zwiazku z nimi...

    chcialbym pojechac w ich czasie do pracy we Francji.
    pisze na te grupe sadzac, ze moze sa tutaj osoby,
    ktore maja jakies doswiadczenia w tym temacie.

    nie musi to byc Paryz, moze to byc dowolny region.
    jezyk francuski znam dobrze, co zreszta mam udokumentowane.

    mam kilka pytan odnosnie takiego posuniecia...

    1. czy sa problemy ze znalezieniem pracy poprzez agencje pracy?
    mam na mysli wyjazd 'w ciemno', wynajecie jakiegos pokoju,
    zarejestrowanie sie w agencji.. i, wlasnie, czy szanse na szybka prace sa?

    2. celowac w Paryz, czy raczej poludnie?
    jakoze beda wakacje, to wszelkiego rodzaju knajpki, restauracje itd itp.
    moga potrzebowa sezonowych pracownikow.

    3. chcialbym tam pracowac legalnie, wiem, ze UK otrzymuje sie zwrot podatku
    pociagnietego od dochodow, jak to wyglada we Francji?

    4. czy trzeba w PL zalatwiac jakies formalnosci?
    mam na mysli ubezpieczenie etc.

    i ogolnie jakies opinie na temat wakacyjnej pracy we Francji. ;-)

    pozdrawiam,
    p.

  • 2. Data: 2005-05-08 10:21:03
    Temat: Re: Praca na wakacjach - Francja
    Od: polonus <e...@e...strefa.pl>

    Proponuję zapytać na:
    http://www.forumpolonijne.go.pl w dziale praca we Hiszpanii, Francji i
    łoszech, może akurat ktoś Ci zaoferuje pracę - życze powodzenia

    polonus

  • 3. Data: 2005-05-08 10:39:17
    Od: Chewie <c...@w...k.pl>

    Użytkownik pancisza napisał:
> [...]
    > mam na mysli ubezpieczenie etc.
    >

    > i ogolnie jakies opinie na temat wakacyjnej pracy we Francji. ;-)

    Ja mam podobne pytanie, a nie chcę zaśmiecać grupy nowym wątkiem. Myśle
    o podobnym sposobie spędzenia wakacji, z tymże interesowałyby mnie
    przede wszystkim kraje anglojęzyczne. Jeśli ktoś się orientuje jak z tą
    sezonową pracą jest w Irlandii, Szkocji, Anglii. Wszelkie sugestie
    bardzo mile widziane.

    Dzieki i pozdrawiam
    Chewie

  • 4. Data: 2005-05-08 10:48:20
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    > Ja mam podobne pytanie, a nie chcę zaśmiecać grupy nowym wątkiem.

    I tak zasmieciles, bo nie tniesz cytatow :)

    >Myśle
    > o podobnym sposobie spędzenia wakacji, z tymże interesowałyby mnie
    > przede wszystkim kraje anglojęzyczne.

    Kilka watkow nizej masz troche rad co i jak, szukaj pod:

    Praca wakacyjna w Londynie - jakie widoki?

    Dysiek

  • 5. Data: 2005-05-08 18:15:13
    Od: "pancisza" <p...@S...pl>

    Użytkownik "polonus":
    > Proponuję zapytać na:
    > http://www.forumpolonijne.go.pl w dziale praca we Hiszpanii, Francji i
    > łoszech, może akurat ktoś Ci zaoferuje pracę - życze powodzenia

    wszystko fajnie, ale na tym forum w dziale nt. pracy w FR
    nie ma zadnych postow... ;-)

    --
    p.