PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikat Borland`a

  • 1. Data: 2005-05-07 20:40:39
    Temat: Certyfikat Borland`a
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Witam !!!!

    Mam pytanko czy ktos zdawal juz egzamin certyfikujacy z jakiegos produktu od
    Borlanda? Jak taki egzamin wyglada? Z czego najlepjej sie uczyc ?

    -------------------------
    tk

  • 2. Data: 2005-05-07 21:22:51
    Temat: Re: Certyfikat Borland`a
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Użytkownik "tk" <k...@o...net.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko czy ktos zdawal juz egzamin certyfikujacy z jakiegos produktu
    > od
    > Borlanda? Jak taki egzamin wyglada? Z czego najlepjej sie uczyc ?

    jaki jest związek Twojego pytania i tematyki grupy pl.praca.dyskusje?

  • 3. Data: 2005-05-09 05:56:14
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    tk napisał(a):
    > Witam !!!!
    >
    > Mam pytanko czy ktos zdawal juz egzamin certyfikujacy z jakiegos produktu od
    > Borlanda? Jak taki egzamin wyglada? Z czego najlepjej sie uczyc ?

    Zapytaj raczej na pl.comp.lang.delphi

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]