PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dam dobrze płatną prac

  • 1. Data: 2005-05-07 10:33:54
    Temat: Dam dobrze płatną prac
    Od: "dzialki.net.pl" <r...@d...net.pl>

    Serwis aukcyjny www.dzialki.net.pl
    zatrudni specjalistę do spraw marketingu i sprzedaży banerowej na pełny
    etat.
    Wymagania:
    - biegła znajomość internetu
    - doświadczenie w marketingu
    - znajomość zagadnienia reklamy banerowej w internecie.

    Praca na terenie Warszawy, również mile widziane kobiety.
    CV proszę wysyłać na adres e-mail d...@d...net.pl

  • 2. Data: 2005-05-07 14:22:28
    Temat: Re: Dam dobrze płatną prac
    Od: "Duddus" <Z...@p...formularza.allegro.pl>

    > - biegła znajomość internetu

    Abstrachując od tego, że to nie ta grupa :) chciałem się spytać co się kryje
    pod tym stwierdzeniem??? Mam znać na pamięc 1000 adresów stron www? :P

    Pozdrawiam rozbawiony

    duddus

  • 3. Data: 2005-05-07 14:27:08
    Od: Michał <m...@s...net>

    dzialki.net.pl wrote:
    > - biegła znajomość internetu

    znam naprawdę głęboko zakopane strony xxx ;), przyda się?

    > - znajomość zagadnienia reklamy banerowej w internecie.

    w zasadzie zagadnienie jest mi znane
    (te bannery to te upierdliwe takie, tak?)

    > Praca na terenie Warszawy, również mile widziane kobiety.

    kobiety? naprawdę? tyle dobroci na raz...

    > CV proszę wysyłać na adres e-mail d...@d...net.pl

    a jak wyślę dokumenty bez swoich danych osobowych to potraktujesz je
    poważnie?

    --
    mgl

  • 4. Data: 2005-05-08 21:14:21
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    Duddus wrote:

    > Abstrachując od tego, że to nie ta grupa :) chciałem się spytać co się
    > kryje pod tym stwierdzeniem??? Mam znać na pamięc 1000 adresów stron www?

    <joke>Ja sądzę że chodzi o te napisy z kreseczką pod spodem, tylko qrcze nie
    pamiętam do czego one służą. To są chyba te, no, sznureczki - o trzeba
    wiedzieć co to są sznureczki. A wy wiecie co to są sznureczki ?</joke>

    --
    a...@m...int.pl | gg: 5047704
    ....i to by było na tyle