PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na wakacjach - Francja › Re: Praca na wakacjach - Francja
    Date: Sun, 08 May 2005 12:39:17 +0200
    From: Chewie <c...@w...k.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na wakacjach - Francja

    Użytkownik pancisza napisał:
    > witam,
    >
    > sesja sie zbliza powoli, a za nia - wakacje. ;-) a w zwiazku z nimi...
    >
    > chcialbym pojechac w ich czasie do pracy we Francji.
    > pisze na te grupe sadzac, ze moze sa tutaj osoby,
    > ktore maja jakies doswiadczenia w tym temacie.
    >
    > nie musi to byc Paryz, moze to byc dowolny region.
    > jezyk francuski znam dobrze, co zreszta mam udokumentowane.
    >

    > mam kilka pytan odnosnie takiego posuniecia...
    >

    > 1. czy sa problemy ze znalezieniem pracy poprzez agencje pracy?
    > mam na mysli wyjazd 'w ciemno', wynajecie jakiegos pokoju,
> [...]

    Ja mam podobne pytanie, a nie chcę zaśmiecać grupy nowym wątkiem. Myśle
    o podobnym sposobie spędzenia wakacji, z tymże interesowałyby mnie
    przede wszystkim kraje anglojęzyczne. Jeśli ktoś się orientuje jak z tą
    sezonową pracą jest w Irlandii, Szkocji, Anglii. Wszelkie sugestie
    bardzo mile widziane.

    Dzieki i pozdrawiam
    Chewie