PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na wakacjach - Francja › Praca na wakacjach - Francja
    From: "pancisza" <p...@S...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca na wakacjach - Francja
    Date: Sat, 7 May 2005 18:00:20 +0200

    witam,

    sesja sie zbliza powoli, a za nia - wakacje. ;-) a w zwiazku z nimi...

    chcialbym pojechac w ich czasie do pracy we Francji.
    pisze na te grupe sadzac, ze moze sa tutaj osoby,
    ktore maja jakies doswiadczenia w tym temacie.

    nie musi to byc Paryz, moze to byc dowolny region.
    jezyk francuski znam dobrze, co zreszta mam udokumentowane.

    mam kilka pytan odnosnie takiego posuniecia...

    1. czy sa problemy ze znalezieniem pracy poprzez agencje pracy?
    mam na mysli wyjazd 'w ciemno', wynajecie jakiegos pokoju,
    zarejestrowanie sie w agencji.. i, wlasnie, czy szanse na szybka prace sa?

    2. celowac w Paryz, czy raczej poludnie?
    jakoze beda wakacje, to wszelkiego rodzaju knajpki, restauracje itd itp.
    moga potrzebowa sezonowych pracownikow.

    3. chcialbym tam pracowac legalnie, wiem, ze UK otrzymuje sie zwrot podatku
    pociagnietego od dochodow, jak to wyglada we Francji?

    4. czy trzeba w PL zalatwiac jakies formalnosci?
    mam na mysli ubezpieczenie etc.

    i ogolnie jakies opinie na temat wakacyjnej pracy we Francji. ;-)

    pozdrawiam,
    p.