PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego. › Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    From: " Marek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    Date: Wed, 3 Mar 2004 14:48:48 +0000 (UTC)

    W innym miejscu Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał(a):

    > Stało się to Wed, 25 Feb 2004 16:06:53 +0100, gdy Grzegorz Górnisiewicz

    > I prawidłowo.
    > Wprawdzie odkąd Helion wydał parę podręczników PHP, namnożyło się pożal
    > się Boże "programistów", którzy nie są więcej warci niż panienka do
    > zaparzania kawy (gatunek występujący powszechnie na tej grupie).
    > Jednak profesjonalizm zawsze się ceni. Oczywiście PHP jest niczym
    > w porównaniu z np. Javą ...

    Chylę czoła, a następnie staję na baczność przed super hiper extra de lux
    programistami profesionalistami z tak górnej półki, że trzeba na nią wjeżdzać
    windą - czy mogę zrobić spocznij :)

    Ogłoszenia pracodawców wskazują na to, że żeby się gdziekolwiek zatrudnić,
    to trzeba mieć "potężny dorobek naukowy". Nie mam na zawołanie przykładu
    wymagań dla programisty, ale odnośnie grafika pamiętam "portfolio wielkości
    encyklopedii" i "poczatkującym flaschmanom dziękujemy. To oznacza, że i w tym
    przypadku potencjalny pracodawca nie wysyła na kursy, tylko robi rekrutację
    dla wyższej kadry zawodowej. Czy z powodu rosnącego bezrobocia środowisko się
    hermetyzuje :)?

    Czy ktoś może uchylić rąbka tajemnicy gdzie można się nauczyć programowania
    (i nie tylko programowania) internetowego, skoro z książek Heliona (w moim
    odczuciu wiodącego wydawcy na rynku) NIE, a leżące tu i ówdzie kursy w
    internecie nie mają nawet objętości książeczek Heliona z serii leksykon
    kieszonkowy :) ?

    Marek
    prawdopodobnie również "panienek do zaparzania kawy"