PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca fizyczna

  • 1. Data: 2003-05-18 12:56:55
    Temat: Praca fizyczna
    Od: "Sylwek" <l...@g...pl>

    Witam!
    Mam wykształcenie wyższe ale obecnie pracuję jako elektromonter.
    Chciałbym znaleźć pracę o innym charakterze. Np. w biurze.
    Mam takie pytanie do ludzi zajmujących się rekrutacją pracowników:
    Czy fakt, że pracowałem fizycznie miałby istotny wpływ przy zatrudnieniu?
    Pozdrawiam
    Sylwek

  • 2. Data: 2003-05-18 15:23:56
    Temat: Re: Praca fizyczna
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Sylwek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam
    > Sylwek
    >
    > A czy to wstyd pracować fizycznie zobacz jakie jest bezrobocie nie ty
    tylko ukończyłeś studia .Każdy pracuje tam gdzie można zarobić na chleb.
    Odnośnie pytania nie powinno mieć to wpływu przy zatrudnieniu,ale wiadomo
    zatrudniając pracownika zawsze patrzy się na jego przebieg pracy zawodowej.
    Myślę że jeżeli sprostasz wymaganiom przyszłego pracodawcy jako człowiek po
    studiach ,inteligentny zaangażowany w pracę w biurze i jeżeli masz znaczną
    wiedzę to nie jest przeszkodą co robiłeś wstecz.
    Powodzenia

  • 3. Data: 2003-05-18 15:44:55
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

> [...]
    > Mam takie pytanie do ludzi zajmujących się rekrutacją pracowników:
    > Czy fakt, że pracowałem fizycznie miałby istotny wpływ przy zatrudnieniu?

    IMO zależnie od obejmowanego stanowiska .. może być wręcz wielką [i rzadko
    spotykana] zaletą... znając pracę od podszewki możesz [mając odpowiednie
    predyspozycje] skuteczniej kierować/projektować itp.

  • 4. Data: 2003-05-18 18:46:55
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Sylwek <l...@g...pl> zapodał(-a):
> [...]
    > Mam takie pytanie do ludzi zajmujących się rekrutacją pracowników:
    > Czy fakt, że pracowałem fizycznie miałby istotny wpływ przy zatrudnieniu?

    Wydaje mi się, że tylko pozytywny - nie dość, że nie boisz się ciężkiej, fizycznej
    pracy, to masz ambicje na coś więcej.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2003-05-19 09:20:02
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Sylwek <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Mam takie pytanie do ludzi zajmujących się rekrutacją pracowników:
    > Czy fakt, że pracowałem fizycznie miałby istotny wpływ przy zatrudnieniu?

    Pracodawcę interesują twoje doświadczenie i wykształcenie związane z praca,
    jaką masz u niego wykonywać. Nie jest istotny fakt pracy fizycznej, ale to,
    że pracowałeś niezgodnie ze swoimi kwalifikacjami. Jeśli jednak ten okres
    nie był na tyle długi, żeby można było załóżyć, że wywietrzała ci cała
    wiedza ze studiów, to nie powinno to miec wielkego znaczenia.

    Trzeba jednak pracować zgodnie ze swoimi kwalifikacjami, wykorzystywać i
    rozszerzać wiedzę ze studiów, we współczesnym świecie nie da rady inaczej.
    Mózg, jak każdy inny organ, jak nie jest właściwie wykorzystywany, to
    niestety ale słabnie.