PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca fizyczna › Re: Praca fizyczna
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca fizyczna
    Date: Mon, 19 May 2003 09:20:02 +0000 (UTC)

    Sylwek <l...@g...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Mam wykształcenie wyższe ale obecnie pracuję jako elektromonter.
    > Chciałbym znaleźć pracę o innym charakterze. Np. w biurze.
    > Mam takie pytanie do ludzi zajmujących się rekrutacją pracowników:
    > Czy fakt, że pracowałem fizycznie miałby istotny wpływ przy zatrudnieniu?
    > Pozdrawiam

    Pracodawcę interesują twoje doświadczenie i wykształcenie związane z praca,
    jaką masz u niego wykonywać. Nie jest istotny fakt pracy fizycznej, ale to,
    że pracowałeś niezgodnie ze swoimi kwalifikacjami. Jeśli jednak ten okres
    nie był na tyle długi, żeby można było załóżyć, że wywietrzała ci cała
    wiedza ze studiów, to nie powinno to miec wielkego znaczenia.

    Trzeba jednak pracować zgodnie ze swoimi kwalifikacjami, wykorzystywać i
    rozszerzać wiedzę ze studiów, we współczesnym świecie nie da rady inaczej.
    Mózg, jak każdy inny organ, jak nie jest właściwie wykorzystywany, to
    niestety ale słabnie.