PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca fizyczna › Re: Praca fizyczna
    From: "Gotex" <N...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca fizyczna
    Date: Sun, 18 May 2003 17:23:56 +0200

    Użytkownik "Sylwek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ba8006$nc8$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Witam!
    > Mam wykształcenie wyższe ale obecnie pracuję jako elektromonter.
    > Chciałbym znaleźć pracę o innym charakterze. Np. w biurze.
    > Mam takie pytanie do ludzi zajmujących się rekrutacją pracowników:
    > Czy fakt, że pracowałem fizycznie miałby istotny wpływ przy zatrudnieniu?
    > Pozdrawiam
    > Sylwek
    >
    > A czy to wstyd pracować fizycznie zobacz jakie jest bezrobocie nie ty
    tylko ukończyłeś studia .Każdy pracuje tam gdzie można zarobić na chleb.
    Odnośnie pytania nie powinno mieć to wpływu przy zatrudnieniu,ale wiadomo
    zatrudniając pracownika zawsze patrzy się na jego przebieg pracy zawodowej.
    Myślę że jeżeli sprostasz wymaganiom przyszłego pracodawcy jako człowiek po
    studiach ,inteligentny zaangażowany w pracę w biurze i jeżeli masz znaczną
    wiedzę to nie jest przeszkodą co robiłeś wstecz.
    Powodzenia