PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze o informacje......

  • 1. Data: 2003-05-18 08:31:22
    Temat: Prosze o informacje......
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    Podpisalem z firma "umowe o szkolenie" ktora zaobowiazuje mnie do
    uczeszczania przez okres jednego miesiaca na szkolenia.
    W umowie tej jest mowa o niemozliwosci zrezygnowania z tego szkolenia
    oraz o niemozliwosci zrezygnowania z podpisania po nim umowy o prace
    tkzw."umowa lojalnosci". Aktualnie w czasie szkolenia trafila mi sie
    praca bardzo dobra i pewna ze bede ja miał. Ale? podpisalem przeciez
    umowe lojalnosci i jak teraz powiedziec pracodawcy ze chce przerwac
    wspolprace? Konsekwencje sa takie iz kara za odejscie samemu wynosi
    6000 zł. W umowie napisane jest ze mozna rozwiazac samemu umowe o
    szkolenie jezeli podam odpowiednia motywacje.

    Prosze powiedzcie mi czy mieliscie taka sytuacje i jak ja rozwiazac?

    Czy jest szansa bez problemu zerwac taka umowe i podjac prace w innej
    firmie?

    D.P.

  • 2. Data: 2003-05-18 22:37:00
    Temat: Re: Prosze o informacje......
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Prosze powiedzcie mi czy mieliscie taka sytuacje i jak ja rozwiazac?
    >
    > Czy jest szansa bez problemu zerwac taka umowe i podjac prace w innej

    Idz z umowa do prawnika..moze cos ci podpowie, ale watpie..takie cyrografy
    sa bardzo przemyslane i niebezpieczne do zerwania.
    Moze zachorujesz? psychoza maniakalno-depresyjna moze uniemozliwic ci
    wykonywanie upragronionego zawodu w ktorym intensywnie sie szkolisz...

    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-05-24 10:59:44
    Od: "d:mj" <m...@o...pl>

    A może nowy pracodawca dokada się z poprzednim...