PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy SHL ???

  • 1. Data: 2003-05-18 13:57:29
    Temat: Testy SHL ???
    Od: "Michal" <m...@l...home.pl>

    Czy ktoś pisał kiedyś takie testy?
    Chodzi o pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego?

    Wiem tylko że są to testy badające predyspozycje zawodowe.
    Ale jak to wygląda i czym to się "je"?

    Może ma ktoś jakieś przykładowe testy badź doświadczenia?

    Z góry dziekuje

    Michal

  • 2. Data: 2003-05-19 08:50:17
    Temat: Re: Testy SHL ???
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Witam byłam na podobnych testach na stanowisko przedstawiciela.
    Taki test składał sie z 4 etapów.
    I etap to test na inteligencjie który składał sie z kilku części.1
    część-wypisanie jak największej informacji z wysłuchanego tekstu. 2 częsć to
    był test z róznymi pytaniami dotyczący polotyki,filmu jak i branży w której
    miałam pracować. 3 cześć to test na inteligencje takie jak w MESA czyli
    dopasowanie kwadratów itp...
    II etap to artykuł 2 strony A4 i trzeba było zrobić z niego
    streszczenie-sprawdzony był przez grafologa
    III to rozmowa z psychologiem koszmar głównie robieneiu studim Twojej
    osobowości
    IV to rozmowa kwalifikacyjna
    Nie polecam ogromny stres i burza mózgów.Niedostałm tej pracy.Po za ty ta
    firma równiez robiła takie jazdy swoim pracownikom.W dzisieszych czsach
    każda praca jest dobra dlatego powodzenia.

  • 3. Data: 2003-05-20 07:09:27
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@l...home.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś pisał kiedyś takie testy?
    wprawdzie na inne stanowisko ale zdawalem
    jak sie przestawisz na specyficzny tryb myslenia to mozna je zdac... niby
    sukces, chyba ze firemka wczesniej padnie zanim rekrutacja sie skonczy...
    (AA big 5)