PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...

  • 101. Data: 2004-10-13 12:12:19
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Nie twierdze ze wszystkie rekrutacje przebiegaja tak samo ...

    hihi a co powiesz na cos takiego: ogloszenie w gazecie wyborczej,
    poniedzialek (nowe zeby nie bylo)..
    godz 10 rano w poniedzialek telefon na podany numer: ogloszenie juz
    nieaktualne ..
    czy zdazyli zrobic rekrutacje?? :)

    PS. prawda jest taka ze z ogloszen ciezko znalezc prace.. nawet na
    obowiazkowym szkoleniu w PUPie dla absolwentow babka nam mowila o
    wykorzystywaniu przez firmy tego srodka do badan marketingowych,
    utrzymywania sytuacji lekkiego zagrozenia w firmie zeby pracownicy
    bardziej sie starali ;) itp ..wyrysowala nam nawet dwie takie
    piramidki: jedna dla szukajacego pracy: na dole ogloszenia, potem
    posrednictwo pracy, na gorze znajomosci..
    dla szukajcych pracownikow piramidka wyglada odwrotnie: znajomosci,
    posrednictwo, ogloszenie..
    jak widac dwie te piramidki sie nie pokrywaja.. maja inne podstawy
    jesli chodzi o poszukiwania, inne priorytety :)

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 102. Data: 2004-10-13 12:15:23
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsfs4yfz44iukdk@krzysztofc...

    >jesli ci tak ladnie idzie w Choszcznie i okolicach (?) to gratuluje
    udanych i owocnych kontaktow oraz umiejetnego samodoskonalenia.

    Właśnie tym zdaniem pokazałeś dokładnie dlaczego szukasz pracy.
    Gratulowac to mi możesz udanego dziecka, albo wygranej w totka.
    Dobra praca nie spada z nieba tylko trzeba na nią solidnie zapracować.

    vertret

  • 103. Data: 2004-10-13 12:44:25
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ckj60d$89d$1@nemesis.news.tpi.pl> "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    writes:
> [...]
    >Subject: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    >Date: Wed, 13 Oct 2004 14:07:20 +0200

    >i widze co sie dzieje. Konkretniej: widze, jakie podejscie ma dobrze
    >ponad polowa kandydatow. Przyklady:
    >1. firma na pewno chce ich wykorzystac
    >2. firma na pewno nie bedzie placic
    >3. firma na pewno bedzie wymagac pracy ponad 12h/dobe
    >4. firma na pewno nie bedzie placic premii
    >5. firma na pewno ich zwolni, jak tylko pojawi sie jakis pociotek
    >6. firma na pewno ..... itd.
    >
    >Ciekawe, skad Ci ludzie maja takie doswiadczenie zyciowe, zeby

    Jak widzisz ci ludzie maja _takie_ doswiadczenia i jest to ponad polowa tych
    z ktorymi rozmawiales. Po prostu takie mieli sytuacje i teraz juz wiesz skad
    takie poglady czy potrzebujesz jeszcze jakichs dowodow?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 104. Data: 2004-10-13 12:47:25
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ckj5tp$331$1@atlantis.news.tpi.pl> "PiotrG"
    >From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    >Subject: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    >Date: Wed, 13 Oct 2004 14:08:58 +0200

    >Z przetargami tak bywa od dawna - ale raczej nijak sie to ma do rynku
    >"pracownikow najemnych".

    Masz na to jakies dowody? Sam widzisz, ze to co przeczytalem wczesniej "nikt
    nie musi byc przyjety z rekrutacji" i co mnie obchodzi po co daja
    ogloszenia sugeruje ze sprawa smierdzi podobnie jak z przetargami. A
    dlaczego mialoby byc inaczej?

  • 105. Data: 2004-10-13 12:48:53
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <s...@4...com> CanoE
    <c...@n...lubie.spamu.org> writes:
> [...]
    >poniedzialek (nowe zeby nie bylo)..
    > godz 10 rano w poniedzialek telefon na podany numer: ogloszenie juz

    Zanim dali ogloszenie :-)))

  • 106. Data: 2004-10-13 12:50:06
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ckj68c$r21$1@news.onet.pl> "VERTRET" <vertret @ op . pl> writes:
> [...]
    >wiadomości news:opsfs4yfz44iukdk@krzysztofc...

    >udanych i owocnych kontaktow oraz umiejetnego samodoskonalenia.
    []
    >Dobra praca nie spada z nieba tylko trzeba na nią solidnie zapracować.

    Gadaj zdrow ... malo jeszcze w zyciu widziales ale moze to dla Ciebie lepiej?

  • 107. Data: 2004-10-13 12:59:59
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Masz na to jakies dowody? Sam widzisz, ze to co przeczytalem wczesniej
    > "nikt
    A poczytaj w gazetach i poogladaj w telewizji ;-)
    Wiesz - przy przetargach to o troszke wieksza kase chodzi.
    Uprzedzajac ewentualne zarzuty - nie uwazam, ze tak powinno byc.

    > nie musi byc przyjety z rekrutacji" i co mnie obchodzi po co daja
    > ogloszenia sugeruje ze sprawa smierdzi podobnie jak z przetargami. A
    > dlaczego mialoby byc inaczej?
    A dlaczego mialoby byc tak samo?
    Masz tendencje do uogolniania...

    PiotrG

  • 108. Data: 2004-10-13 13:01:00
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Gadaj zdrow ... malo jeszcze w zyciu widziales ale moze to dla Ciebie
    > lepiej?
    Jasne - widze ze w/g kolegi nie trzeba umiec, wystarcza znajomosci.

    PiotrG

  • 109. Data: 2004-10-13 13:04:23
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    > skad
    > takie poglady czy potrzebujesz jeszcze jakichs dowodow?
    Problem w tym, w jaki sposob Ci ludzie maja duuuuzo wieksze doswiadczenia w
    tak mlodym wieku? Wyglada na to, ze moi rodzice, ktorzy swoje doswiadczenia
    zdobywali w czasie wojny, powinni sie klaniac w pas dzisiejszej mlodziezy -
    bo
    ona duzo bardziej dostaje w d....
    Moim zdaniem to nie sa zadne doswiadczenia - to sa wygodne, powtarzane przy
    kazdej okazji stereotypy.

    PiotrG

  • 110. Data: 2004-10-13 13:33:12
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4531.0@uniprojekt.com.PL...

    > Gadaj zdrow ... malo jeszcze w zyciu widziales ale moze to dla Ciebie
    lepiej?

    A co mam widzieć i co jest dla mnie lepiej?
    Ja się muszę kiedyś do psychologa wybrać, żeby mi wytłumaczył jakim cudem
    bierze się w ludziach taka chęć, żeby w "żywe oczy" twierdzić, że 5-3=10.
    Ja niestety nie ma takiej wyobraźni. Jak pisałem od 20 lat już pracuję
    zawodowo i nigdy nie dostałem czegoś po znajomości. Tym bardziej ja nie
    dawałem swojej pracy za darmo "po znajomości". Może ja w jakimś
    równoległym świecie żyje?
    Dla mnie świat jest prosty. Żeby przeżyć muszę z siebie dać coś za co od
    innych dostane to co ja potrzebuje. Wydawało mi się, że tak jest stworzony
    cały świat a tymczasem co chwile na tej liście zjawiaja sie ludzie i
    twierdza, że to nie prawda i ja mało w życiu widziałem.

    vertret