PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca W TESCO cd dalszy

  • 71. Data: 2003-11-12 10:32:32
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bosovs$o15$1@phone.provider.pl...
    > prace
    > malych
    >
    > przeciez targi sa o warunki w umowie. przed jej podpisaniem. jesli chcesz
    > robic po, to nie dziwi mnie twoja sytuacja.
    >
    > wojtek

    co do warunków wstępnych - ostatnio znajoma była na rozmowie w sprawie pracy
    w nowootwieranym markecie - no więc od razu powiedziano że praca ma być
    często 17 godzin, pensja najniższa - czyli 800 brutto, a na dodatek trzeba
    podpisać weksel na 25 tysięcy zł :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 72. Data: 2003-11-12 10:37:36
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Papka" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli pozwalasz komuś żeby traktował Cię jak śmiecia to nie dziw
    > się, że dokładnie tak Cię traktuje.

    I to jest właśnie clou całego tego wątku!!! Ludzie, którzy godzą się na taki
    wyzysk sami sobie są winni i tyle! Jeśli ktoś nie potrafi korzystać z
    narzędzi jakie daje prawo pracy nie ma prawa narzekać na swój los!
    yamma

  • 73. Data: 2003-11-12 10:41:56
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    .usun...
    > On Wed, 12 Nov 2003 10:17:55 +0100
    > "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote:
    >
    > [..]
    >
    > Czy Ty naprawde nie widzisz, ze taka strategia prowadzi DONIKAD?

    Tyle, ze ja nie ograniczam spojrzenia do konca wlasnego nowa. Twierdze, ze
    jesli cos sie dzieje niedobrego/bezprawnego nalezy to naglasniac (Ty wolisz
    okreslenie jojczyc). Wiele spraw dzieki temu ma szanse sie zmienic. Nawet
    jesli temu gosciowui bezposrednio niewiele to da (co nie musi byc prawda) -
    ziarnko do ziarnka, moze zmienic sie cos bardziej ogoleniejszego. Jesli jest
    bezprawie, nie nalezy go ignorowac, wszyscy powinni o tym wiedziec - wowczas
    czyniacy je ma szanse sie opamietac, nie w ten to w inny sposob.

  • 74. Data: 2003-11-12 10:46:42
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    .usun...
    > On Wed, 12 Nov 2003 10:25:49 +0100
    > "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote:
    >
    > Nie krzycze, ze ktos jest tuman albo nierob. Zwracam uwage jedynie na
    > to, ze MIMO fatalnej sytuacji na rynku jojczenie do niczego nie
    > doprowadzi (poza zniecheceniem i ew. frustracja) i ze osoba
    > odpowiedzialna za skutki podjecia danej decyzji jest ta, ktora ta
    > decyzje podjela.
    >
    > owszem, mogla to zrobic pod wplywem takich a nie innych okolicznosci,
    > ale nie ulega watpliwosci, ze to TA OSOBA a nie nikt inny.

    Ciezko powyzsze zrozumiec. Ale ja jeszcze cos dodam z drugiej strony. Ktos
    lamie prawo - niech caly swiat (a przynajmniej Internet) o tym wie, tak ja
    uwazam. Ty masz prawo uwazac, ze nic Cie to nie obchodzi i niech ludzie sami
    sobie radza. Twoja sprawa. Lamiacy prawo pracodawca powinien byc pietnowany,
    a ta grupa to najlepsze w internecie miejsce na to KROPKA i EOT bo widze, ze
    nie da sie do Ciebie dotrzec.

  • 75. Data: 2003-11-12 10:50:53
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 12 Nov 2003 11:41:56 +0100

> [...]
    > ignorowac, wszyscy powinni o tym wiedziec - wowczas czyniacy je ma
    > szanse sie opamietac, nie w ten to w inny sposob.

    ja sie z tym zgadzam. Ale czy on zlozyl doniesienie do PIP o lamaniu
    prawa? czy szukal innej pracy? czy ZROBIL cokolwiek poza jojczeniem?

    nie wiem. wydaje mi sie jednak, ze jego odpowiedz na to pytanie bedzie
    prosta: nie, bo mnie wywala z tej pracy.

    zamiast tego sobie przyszedl pojojczyc.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 76. Data: 2003-11-12 10:52:44
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bot2h3$29l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    wolisz
    > okreslenie jojczyc). Wiele spraw dzieki temu ma szanse sie zmienic. Nawet

    Rozumiem, że możemy spodziewać się Twojej interwencji w Państwowej Inspekcji
    Pracy w sprawie łamania kodeksu pracy w HM Tesco...
    yamma

  • 77. Data: 2003-11-12 10:52:49
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 12 Nov 2003 11:04:26 +0100
    "BitXorTheta" <adres@podaje_publicznie.pl> wrote:

    > Nina M. Miller wrote:
    >

    > [...]
    >
    > chyba nie rozumiesz o co idzie Mariuszowi - przeciez on nie popiera
    > "Jojczacych" tylko probuje uswiadomic Tobie, ze wrzucanie bezrobotnych
    > do jednego woraz z napisem "nieroby i lenie" to wielki blad; wlasnie
    > tak

    tylko ze ja nic takiego nie zrobilam.
    za to pare osob mi imputuje tutaj, ze uwazam wszystkich bezrobotnych za
    nierobow i leni.

  • 78. Data: 2003-11-12 10:54:27
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    > często 17 godzin, pensja najniższa - czyli 800 brutto, a na dodatek trzeba

    swiat jest pelen idiotyzmow, a ten przypadek czego dowodzi?

    wojtek

  • 79. Data: 2003-11-12 10:57:55
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 12 Nov 2003 11:46:42 +0100
> [...]

    > Ciezko powyzsze zrozumiec. Ale ja jeszcze cos dodam z drugiej strony.
    > Ktos lamie prawo - niech caly swiat (a przynajmniej Internet) o tym

    Nie. Niech wie o tym STOSOWNY urzad, ktory zajmuje sie takimi sprawami,
    tutaj PIP.

    DOPIERO jesli PIP zawiedzie, i sad pracy, WTEDY mozna zaczac
    rozpowszechniac informacje majace przestrzegac innych przed podjeciem
    pracy w nieuczciwej firmie.
    Ale tez trzeba sie liczyc z tym, ze firma moze podac do sadu o
    pomowienie.

    No i imho taka informacja o nieuczciwym pracodawcy powinna miec nieco
    inna postac, niz jojczenie i platanie sie w zeznaniach.
    Chociazby po to, zeby byla wiarygodna...

    > uwazam. Ty masz prawo uwazac, ze nic Cie to nie obchodzi i niech
    > ludzie sami sobie radza. Twoja sprawa. Lamiacy prawo pracodawca
    > powinien byc pietnowany,

    Lamiacy prawo pracodawca poiwnien byc UKARANY, a ludzie tak czy siak
    powinni sami sie troszczyc o siebie - tak juz poza wszystkim.
    Mozna poprosic o pomoc innych i to jest OK, ale nie mozna zwalac na
    innych odpowiedzialnosci za wlasne decyzje i za swoje zycie.

  • 80. Data: 2003-11-12 11:01:55
    Od: "BitXorTheta" <adres@podaje_publicznie.pl>

    Wojciech Jakóbczyk wrote:

    > swiat jest pelen idiotyzmow, a ten przypadek czego dowodzi?

    tego, ze obecnie nie mozna mowic o targach o warunki w umowie, bo za mna
    stoi 10 osob, ktore targowac sie nie beda

    --
    BitXorTheta