PracaGrupypl.praca.dyskusje › jesli mam podpisana umowe zlecenie na 3 miesiace....

  • 1. Data: 2003-11-10 18:01:52
    Temat: jesli mam podpisana umowe zlecenie na 3 miesiace....
    Od: "kleszcz" <b...@g...pl>

    ..... i chce ja zerwac to co mi grozi?
    tzn mam na mysli jakie kosekwencje poniose, w samej umowie nie ma na ten
    temat zadnych zapisow

    kleszcz

  • 2. Data: 2003-11-10 18:30:56
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 10 Nov 2003 19:01:52 +0100, "kleszcz"
    <b...@g...pl> zakodował:

    >..... i chce ja zerwac to co mi grozi?
    >tzn mam na mysli jakie kosekwencje poniose, w samej umowie nie ma na ten
    >temat zadnych zapisow

    Sprawa cywilna o odszkodowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-11 12:27:19
    Od: "kleszcz" <b...@g...pl>

    wiec jak to? nie mam najmniejszego prawa do odstapienia wykonywania
    zlecenia? np z powodow zdrowotnych?
    pozdrawiam
    kleszcz

  • 4. Data: 2003-11-11 15:18:34
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    Użytkownik "kleszcz" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wiec jak to? nie mam najmniejszego prawa do odstapienia wykonywania
    > zlecenia? np z powodow zdrowotnych?
    > pozdrawiam
    > kleszcz

    Niestety
    To po prostu umowa cywilno-prawna, a umów należy dotrzymywać. Jedyna
    możliwość to negocjacje ze zleceniodawcą.

    pozdr
    AW

  • 5. Data: 2003-11-11 20:03:15
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "kleszcz" w wiadomości news:boqkj8$mq8$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > wiec jak to? nie mam najmniejszego prawa do odstapienia
    > wykonywania zlecenia? np z powodow zdrowotnych?

    Albo zlecasz to komus innemu (przy czym Twoj zleceniodawca jakby co czepiac
    sie bedzie Ciebie, a nie Twojego zleceniobiorcy), albo starasz sie dojsc do
    porozumienia ze zleceniodawca. Mozesz tez olac liczac na to, ze
    zleceniodawca machnie reka uznajac sprawe za niewarta zachodu.

    Przynajmniej tak ja to widze.

    pozdrawiam
    --
    Greg