PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie odnosnie p.p.o.

  • 1. Data: 2003-11-10 19:43:04
    Temat: Pytanie odnosnie p.p.o.
    Od: "Michal K." <b...@w...pl>

    Mam pytanie, moze ktos wie. Dlaczego nie moge dodac postu w grupie p.p.o.?
    chcialem przedstawic oferte, czekam kilka dni i nadal nic. Moze ktos mi
    powiedziec dlaczego?
    pozdrawiam
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-11-10 19:53:44
    Temat: Re: Pytanie odnosnie p.p.o.
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Nov 2003 20:43:04 +0100, "Michal K." <b...@w...pl> wrote:

    >Mam pytanie, moze ktos wie. Dlaczego nie moge dodac postu w grupie p.p.o.?
    >chcialem przedstawic oferte, czekam kilka dni i nadal nic. Moze ktos mi
    >powiedziec dlaczego?

    bo jest tam moderator i moderuje ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2003-11-10 20:54:08
    Od: "Michal K." <b...@w...pl>

    >bo jest tam moderator i moderuje ;-)
    >
    >pozdarwiam,
    >Cyb

    tak sie sklada, ze to akurat wiem. Problem nie lezy w tym iz ogloszenie sie
    nie pojawia tylko w tym iz w ogole nie moze ono zostac wyslane (czyli poddane
    moderacji). Czy to tymczasowa sytuacja?

  • 4. Data: 2003-11-10 21:06:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal K. <b...@w...pl> wrote:

    > tak sie sklada, ze to akurat wiem. Problem nie lezy w tym iz ogloszenie sie
    > nie pojawia tylko w tym iz w ogole nie moze ono zostac wyslane (czyli poddane
    > moderacji). Czy to tymczasowa sytuacja?

    Nie rozumiem. To w czym tak naprawdę masz problem?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-11-10 21:12:46
    Od: "Michal K." <b...@w...pl>

    >poddane
    >
    >Nie rozumiem. To w czym tak naprawdę masz problem?

    na polnews.pl nie mam plusika do dodania, a korzystajac z programu otrzymuje
    informacje: error - posting not allowed.

  • 6. Data: 2003-11-10 23:34:59
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Michal K. napisał:
    > na polnews.pl nie mam plusika do dodania, a korzystajac z programu otrzymuje
    > informacje: error - posting not allowed.

    prawdopodobnie korzystasz ze złego serwera newsów
    spróbuj np news.icm.edu.pl lub spytaj swojego providera, z jakiego
    serwera masz korzystać

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2003-11-11 09:05:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal K. <b...@w...pl> wrote:

    > na polnews.pl nie mam plusika do dodania, a korzystajac z programu otrzymuje
    > informacje: error - posting not allowed.

    Więc czemu piszesz o tym na _tej_ grupie?
    Korzystaj z serwera news.tpi.pl
    A na przyszłość zgłaszaj swoje problemy na odpowiedniej grupie.

    --
    Przemysław Maciuszko