PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile skasować ?

  • 1. Data: 2003-11-10 16:21:15
    Temat: Ile skasować ?
    Od: "Jurek" <j...@o...pl>

    Witam
    Czy udzieli mi ktoś odpowiedzi ile skasować za: partycjonowanie dysku i
    instalację Win 98 ? Nie jest to instalacja na nowy komputer, więc muszę
    jeszcze podpiąć mu do kompa mój dysk (bo przecież nie wyczyszczę mu
    wszystkiego).
    za podpowiedzi thank you from the mountain -:)

  • 2. Data: 2003-11-10 17:25:36
    Temat: Re: Ile skasować ?
    Od: "klasyk" <k...@g...pl>

    witam
    powiedz spokojnie albo 50zl za godzine albo 100 za calosc

    pozdrawiam
    adam
    Użytkownik Jurek <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-11-10 17:42:22
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    Użytkownik "klasyk" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > powiedz spokojnie albo 50zl za godzine albo 100 za calosc

    Fajne ceny !
    W serwisie, gdzie pracuję połowa tych cen jest standardem.
    Przypadek opisany kosztowałby jednak ok 50 zł komplet, niezależnie od
    poświęconego czasu.
    WOJO

  • 4. Data: 2003-11-10 18:19:59
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "WOJO" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W serwisie, gdzie pracuję połowa tych cen jest standardem.
    > Przypadek opisany kosztowałby jednak ok 50 zł komplet, niezależnie od

    Jesli tak sprawnie Wam to idzie to moze mnie podpowiesz jak to zrobic, a
    moze sie jakos podzielimy praca:
    Mam do przeinstalowania ok. 15 komputerow, na kilku maja byc NT 4, na kilku
    XP prof, na reszcie W2K.
    Komputery klasy Cel. 400/ HDD 4 - 12 GB, rozne karty sieciowe/grafiki/plyty,
    ale sterowniki mozna dosc latwo wyszukac.
    Na kazdym juz cos jest, wiec kopiuje na dysk sieciowy moje dokumenty,
    folder OE i ksiazke adresowa, formatuje dysk, instaluje WIN, potem SP, potem
    IE6 z SP1,
    Acrobata, Offica, odtwarzam z dysku sieciowego stare dane, konfiguruje IP,
    instaluje FK.

  • 5. Data: 2003-11-10 18:26:32
    Od: "T_Sikor" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkiego).
    > za podpowiedzi thank you from the mountain -:)

    100 za godzine

  • 6. Data: 2003-11-10 18:53:34
    Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm>

    Witam,
    Podpowiedz jak to zrobic:
    Instalujesz jeden system z pelnym softem (reader i reszta)i kompletem
    driverow (do wszystkich grafik,sieci itp ktore wystepuja w tych sprzetach)
    na dysku.
    Zrzucasz z niego image Nortonowskim Ghostem na plyte CD.
    Wkladasz do kazdego kompa flopa z ghostem a potem odtwarzasz system z image.
    Na koniec zmieniasz drivery, bo przeciez jest ich roznorodnosc.
    Gotowe.

    PS.Mozna to samo zrobic po sieci, bez udzialu CD-wszystko w manualu Ghosta

    Pozdrawia FunnyFrog : )

  • 7. Data: 2003-11-10 22:35:00
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Raczej proponowana operacja ze wszystkimi sterownikami i jednym image nie
    koniecznie moze się udać w przypadku win NT 40 jest wrażliwy na różne płyty
    głowne

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 8. Data: 2003-11-10 22:54:04
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

> [...]
    > IE6 z SP1,
    > Acrobata, Offica, odtwarzam z dysku sieciowego stare dane, konfiguruje IP,

    Czy zwróciłeś uwagę na słowa "przypadek opisany" ?
    Jaki tam był system , któryś z tych wymienionych przez Ciebie ?
    Dobrze wiem, że aby DOBRZE zainstalować np. 2000 czy XP trzeba
    poświęcić od 1 do 2 godzin czasu, przy założeniu szybkiego łącza na
    uaktualnienia.
    Klient jednak wyraźnie pytał o cenę instalki 98, a za 45-60 min. pracy nie
    potrafię "zedrzeć"
    więcej niż 50 zł nawet w serwisie.
    WOJO

  • 9. Data: 2003-11-11 01:22:03
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    "T_Sikor" <o...@o...pl> wrote in message news:bool2g$g6b$1@news.onet.pl...

    > 100 za godzine

    100 zloty za zrobienie sprzetu i koniec kropka :]

    mikl

  • 10. Data: 2003-11-11 07:19:36
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

> [...]
    > Zrzucasz z niego image Nortonowskim Ghostem na plyte CD.
    > Wkladasz do kazdego kompa flopa z ghostem a potem odtwarzasz system z

    Czy z nr seryjnymi tez sobie poradze?