PracaGrupypl.praca.dyskusje › Posrednik pracy zada LM

  • 1. Data: 2002-11-06 22:57:58
    Temat: Posrednik pracy zada LM
    Od: "lasuch.2com.pl" <l...@2...pl>

    Posrednik pracy zada LM

    Szukajac pracy odwiedzalem rozne biura posrednictwa. Wypelnialem ankiety i
    składałem CV. A w jeden z posrednikow (b.duzy posrednik) prosil o zlozenie i
    CV i Listu Motywacyjnego?
    Moze nie mam doswiadczenia w tych sprawach. Ale czy mozna napisac LM do
    posrednika?

    Moze tak:
    Ze wzgledu na moje doswiadczenie zawodowe i wyniki ble, ble, ble...
    Albo:
    Obserwujac pręzny i dynamiczny rozwoj inicjatyw typu "posrednictwo pracy"
    zwracam sie z prosba o ble, ble, ble...

    Prosze znajacych temat o komentarz.
    Z gory dziekuje
    Pozdrawiam wszystkich
    Tomasz L
    ----
    caly czas wieje

  • 2. Data: 2002-11-07 15:56:06
    Temat: Re: Posrednik pracy zada LM
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    lasuch.2com.pl <l...@2...pl> wrote:

> [...]
    > Albo:
    > Obserwujac pręzny i dynamiczny rozwoj inicjatyw typu "posrednictwo pracy"

    'Ten list motywacyjny został napisany na wyraźne żądanie pośredniczącej
    firmy <nazwa firmy>. POnieważ nei wiem nic o stanowisku, pracodawcy i
    zakresie wymagań powstrzymam się od pisania ładnych ogólników, a swoją
    motywację zaprezentuję podczas rozmów.

    Z Poważaniem

    <podpis>'

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-11-07 21:53:26
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "lasuch.2com.pl" <l...@2...pl> writes:

> [...]
    > CV i Listu Motywacyjnego?
    > Moze nie mam doswiadczenia w tych sprawach. Ale czy mozna napisac LM do

    nie ma to sensu, IMHO.

    po prostu napisz wtedy, czego oczekujesz od swojej przyszlej pracy, co
    cie najbardziej interesuje, czego poszukujesz, etc.

    wiele osob pisze listy motywacyjne pod konkretnego pracodawce, ja
    uwazam ze to nie jest dobry pomysl.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2002-11-09 15:07:52
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...

> [...]
    > cie najbardziej interesuje, czego poszukujesz, etc.
    >
    > wiele osob pisze listy motywacyjne pod konkretnego pracodawce, ja

    Jak można napisać list motywacyjny do firmy o któej sie nic nie wie .
    Motywcja = kasa + stabilizacja
    list motywacyjny = list błagalny

    to jest chore pisanie listów motywacyjnych gdy nawet nie wiesz na jakie
    stanowisko szuka przyszły pracodawca
    spotkałem sie juz z takimi przypadkami iz do PRALNI CHEMICZNEJ do obsługi
    klienta i maszyny piorącej żadano listu motywacyjnego ............

    List motywacyjny jak najbardziej sie przydaje przy stanowskach sredniego
    szczebla i jest to rodzaj Twojej oferty jaką Ty składasz (jak najemnik)
    przyszlemu pracodawcy. twe plany ewnetualnych zmian itp itd

    rafal

  • 5. Data: 2002-11-10 03:13:35
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "rafal" <g...@o...pl> writes:

    [...]

    > Jak można napisać list motywacyjny do firmy o któej sie nic nie wie .

    MOZNA.

    piszesz po prostu, jaka praca najbardziej by ci odpowiadala.
    mozesz napisac, jaka napewno nie.

    mozesz napisac, co cie najbardziej w pracy (oprocz wynagrodszenia)
    interesuje.

    kazdy ma przeciez jakies inne zapatrywania, marzenia, oczekiwania etc!
    no nie mow mi, ze niegdy nad tym sie nie zastanawiales i nie wiesz!

    > Motywcja = kasa + stabilizacja

    no to fajnie.
    ubierz to w slowa.

    np. ze interesuje cie praca na etacie z perspektywami na rozwoj w
    przyszlosci, ze jestes sumienny, uczciwy, pracowity i potrafisz sie
    poswiecic dla firmy, w zamian spodziewasz sie godziwego wynagrodzenia;
    dodaj do tego szczegoly charakterystyczne w twoim zawodzie.

    i juz.

    no rusz chlopie glowa.

    > list motywacyjny = list błagalny

    ZLE! NIE!

    list motywacyjny to ma byc, jak sama nazwa wskazuje - opis TWOJEJ
    motywacji do pracy.
    np. czy przedkladasz w pracy dobre uklady personalne, czy moze jestes
    zorientowany na wykonanie zadan na czas i dobrze? czy wolalbys cos, co
    ogranicza twoje kontakty z ludzmi do minimum, czy tez nie przeszkadza
    ci bycie interfejsem do klientow firmy?

    no chyba wiesz, czego chcesz???

    ja sama osobiscie tez uwazam ze pisanie listow motywacyjnych jest
    durne, ale skoro juz sie tego wymaga od ciebie, to warto podejsc do
    problemu rozsadnie, a nie ciagle na nie.

    > to jest chore pisanie listów motywacyjnych gdy nawet nie wiesz na jakie
    > stanowisko szuka przyszły pracodawca

    no to ty w swoim liscie mozesz napisac, jakie stanowisko cie
    interesuje i jaki rodzaj pracy!

    przeciez nie zalapiesz sie na kazde, nie jestes omnibusem.
    jesli pracodawca szuka akurat kogos na stanowisko, ktore nie lezy w
    twoim zakresie i odrzuci twoja oferte - to dobrze, nie bedziesz tracil
    czasu na niepotrzebne interview.

    pamietaj, ze proces sellekcji zachodzi w obie strony, nie tylko w
    jedna.

    > spotkałem sie juz z takimi przypadkami iz do PRALNI CHEMICZNEJ do obsługi
    > klienta i maszyny piorącej żadano listu motywacyjnego ............

    no to uwazam za szczyt durnoty.
    ale ty chyba nie chcesz pracowac w pralni chemicznej?

    > List motywacyjny jak najbardziej sie przydaje przy stanowskach sredniego
    > szczebla i jest to rodzaj Twojej oferty jaką Ty składasz (jak najemnik)
    > przyszlemu pracodawcy. twe plany ewnetualnych zmian itp itd

    otoz to.

  • 6. Data: 2002-11-10 12:25:06
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...
    > "rafal" <g...@o...pl> writes:
    >
    > [...]
    nie jestem tylko na NIE i mam pracę lecz na zasadch czysto rynkowych.

    Tylko krew mnie zalewa iż handlarze z bazarów przeniesli sie do budynków i
    biur i stawiajakryteria przyjec do pracy
    na takim samym poziomie jak firmy miedzynarodowe z 100 najwiekszych na
    swiecie.
    typu jezyki itp itd gdzie firma handluje papierem na terenie danego miasta i
    w planach swych swietlanych ma wygrqac przetarg do urzedu gminy hihi

    rafal

  • 7. Data: 2002-11-13 19:17:51
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 7 Nov 2002 15:56:06 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

> [...]
    >firmy <nazwa firmy>. POnieważ nei wiem nic o stanowisku, pracodawcy i
    >zakresie wymagań powstrzymam się od pisania ładnych ogólników, a swoją

    Genialne ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa