PracaGrupypl.praca.dyskusje › hotelarz

  • 1. Data: 2002-11-06 22:01:36
    Temat: hotelarz
    Od: k...@o...pl

    Jesli ukoncze KSH Krakowska Szkole Hotelarska to czy mam szanse na prace w
    jakims renomowanym Hotelu w Krakowie? jesli masz jakie kolwiek pojecie na ten
    temat to prosze o odpowiedz.Dzieki.

  • 2. Data: 2002-11-07 17:54:14
    Temat: Re: hotelarz
    Od: "peligroso" <p...@p...fm>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakims renomowanym Hotelu w Krakowie? jesli masz jakie kolwiek pojecie na

    nie nie masz , rownie dobrze mozesz skonczyc co innego a szanse takie same ,
    wiem co mowie
    bo studiuje hotelarstwo w poznaniu .

  • 3. Data: 2002-11-08 11:00:27
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > bo studiuje hotelarstwo w poznaniu .
    >
    > DZIĘKI ZA INFO.A CZY W TYM KIERUNKU MOŻNA COŚ OSIĄGNĄĆ, "DOROBIĆ SIĘ" A JAK
    UKOŃCZYSZ STUDIA TO MYŚLISZ ŻE ŁATWO ZNAJDZIESZ PRACĘ...