PracaGrupypl.praca.dyskusjePosrednik pracy zada LM › Posrednik pracy zada LM
    From: "lasuch.2com.pl" <l...@2...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Posrednik pracy zada LM
    Date: Wed, 6 Nov 2002 23:57:58 +0100

    Posrednik pracy zada LM

    Szukajac pracy odwiedzalem rozne biura posrednictwa. Wypelnialem ankiety i
    składałem CV. A w jeden z posrednikow (b.duzy posrednik) prosil o zlozenie i
    CV i Listu Motywacyjnego?
    Moze nie mam doswiadczenia w tych sprawach. Ale czy mozna napisac LM do
    posrednika?

    Moze tak:
    Ze wzgledu na moje doswiadczenie zawodowe i wyniki ble, ble, ble...
    Albo:
    Obserwujac pręzny i dynamiczny rozwoj inicjatyw typu "posrednictwo pracy"
    zwracam sie z prosba o ble, ble, ble...

    Prosze znajacych temat o komentarz.
    Z gory dziekuje
    Pozdrawiam wszystkich