PracaGrupypl.praca.dyskusje › Elektronik, automatyk - jakie stawki?(Warszawa)

  • 1. Data: 2002-11-06 22:43:23
    Temat: Elektronik, automatyk - jakie stawki?(Warszawa)
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    W ostatnim czasie znalazłem sporo interesujących ofert pracy z Warszawy
    i okolic i chciałbym się zorientować ile można tam zarobić na etacie, żeby
    mieć jakieś odniesienie podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Wiadomo że źle
    jest zaproponować za dużo ale za mało jeszcze gorzej ;-)
    Mam wykształcenie średnie - technik elektronik (wyższe niekierunkowe), 6
    lat praktyki w dużych firmach (automatyka, systemy sterowania).
    A przy okazji czy to prawda że pracodawcy w Warszawie proponują inne
    stawki przy zatrudnianiu "miejscowych" i "przyjezdnych"?
    pozdrawiam
    Piotr
    PS. Sorry jeśli zobaczycie tą wiadomość 2 razy - za pierwszym razem
    przepadła (chyba) gdzieś w czeluściach usenetu ;-)

  • 2. Data: 2002-11-07 10:52:37
    Temat: Re: Elektronik, automatyk - jakie stawki?(Warszawa)
    Od: Piotr <p...@N...gazeta.pl>

    Hmm.. aż tak mało że nikt nie chce się przyznać? ;-)

  • 3. Data: 2002-11-07 21:44:36
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 06 lis 2002, "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> zapodal(a):

    > A przy okazji czy to prawda że pracodawcy w
    > Warszawie proponują inne stawki przy zatrudnianiu "miejscowych" i
    > "przyjezdnych"? pozdrawiam

    Raczej te same. Na poziomie "przyjezdnych":(

    Jak cos znajdziesz to daj znac ile ci sie udalo wyrwac.

    Pozdr. Shrek.

  • 4. Data: 2002-11-09 08:30:04
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak cos znajdziesz to daj znac ile ci sie udalo wyrwac.

    Żeby udało się wyrwać jak najwięcej chciałbym się najpier zorientować w
    tamtejszych warunkach :-). Dla porówniania w Łodzi (na etacie) minimum jest
    mniej więcej średnia krajowa, jak jest w innych miastach nie wiem.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2002-11-16 01:10:49
    Od: "Jur" <j...@p...pl>

> [...]
    minimum jest
    > mniej więcej średnia krajowa, jak jest w innych miastach nie wiem.

    Na prowincji w dobrej firmie 10,000 euro/brutto, za rok ciężkiej pracy.
    To w Warszawie powinno być najmniej dwa razy tyle.

    Pozdrawiam
    JUREK