1. Data: 2002-11-06 22:43:23
Temat:Elektronik, automatyk - jakie stawki?(Warszawa)
Od:"Piotr" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W ostatnim czasie znalazłem sporo interesujących ofert pracy z Warszawy
i okolic i chciałbym się zorientować ile można tam zarobić na etacie, żeby
mieć jakieś odniesienie podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Wiadomo że źle
jest zaproponować za dużo ale za mało jeszcze gorzej ;-)
Mam wykształcenie średnie - technik elektronik (wyższe niekierunkowe), 6
lat praktyki w dużych firmach (automatyka, systemy sterowania).
A przy okazji czy to prawda że pracodawcy w Warszawie proponują inne
stawki przy zatrudnianiu "miejscowych" i "przyjezdnych"?
pozdrawiam
Piotr
PS. Sorry jeśli zobaczycie tą wiadomość 2 razy - za pierwszym razem
przepadła (chyba) gdzieś w czeluściach usenetu ;-)

2. Data: 2002-11-07 10:52:37
Temat:Re: Elektronik, automatyk - jakie stawki?(Warszawa)
Od:Piotr <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm.. aż tak mało że nikt nie chce się przyznać? ;-)

3. Data: 2002-11-07 21:44:36
Od:Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06 lis 2002, "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> zapodal(a):

> A przy okazji czy to prawda że pracodawcy w
> Warszawie proponują inne stawki przy zatrudnianiu "miejscowych" i
> "przyjezdnych"? pozdrawiam

Raczej te same. Na poziomie "przyjezdnych":(

Jak cos znajdziesz to daj znac ile ci sie udalo wyrwac.

Pozdr. Shrek.

4. Data: 2002-11-09 08:30:04
Od:"Piotr" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak cos znajdziesz to daj znac ile ci sie udalo wyrwac.

Żeby udało się wyrwać jak najwięcej chciałbym się najpier zorientować w
tamtejszych warunkach :-). Dla porówniania w Łodzi (na etacie) minimum jest
mniej więcej średnia krajowa, jak jest w innych miastach nie wiem.

pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2002-11-16 01:10:49
Od:"Jur" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
minimum jest
> mniej więcej średnia krajowa, jak jest w innych miastach nie wiem.

Na prowincji w dobrej firmie 10,000 euro/brutto, za rok ciężkiej pracy.
To w Warszawie powinno być najmniej dwa razy tyle.

Pozdrawiam
JUREK