PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS ile maksymalnie ?

  • 1. Data: 2002-11-06 16:40:16
    Temat: ZUS ile maksymalnie ?
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    Mam podejrzenia ze za duzo zaplacilem na ZUS w 2000 i 2001
    pracuje w dwóch róznych firmach i napewno przekroczylem próg od
    którego nie placi sie na ZUS

    gdzie znajde ile mozna bylo maksymalnie w 2000 i 2001 " wydac "
    na ZUS btw ile jest to 2002 i co zrobic ( jesli jest taka mozliwosc )
    zeby odzyskac nadplate - pewnie korekta PIT rocznego mnie czeka
    ale mysle ze warto :)))

    mial ktos podobny problem ????

    podrawiam

  • 2. Data: 2002-11-07 09:18:03
    Temat: Re: ZUS ile maksymalnie ?
    Od: "Aski" <s...@i...pl>

    Użytkownik "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na ZUS btw ile jest to 2002 i co zrobic ( jesli jest taka mozliwosc )
    > zeby odzyskac nadplate - pewnie korekta PIT rocznego mnie czeka

    polecam strone www.infor.pl
    p.
    sroczka