PracaGrupypl.praca.dyskusjePosrednik pracy zada LM › Re: Posrednik pracy zada LM
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Posrednik pracy zada LM
    Date: 09 Nov 2002 19:13:35 -0800

    "rafal" <g...@o...pl> writes:

    [...]

    > Jak można napisać list motywacyjny do firmy o któej sie nic nie wie .

    MOZNA.

    piszesz po prostu, jaka praca najbardziej by ci odpowiadala.
    mozesz napisac, jaka napewno nie.

    mozesz napisac, co cie najbardziej w pracy (oprocz wynagrodszenia)
    interesuje.

    kazdy ma przeciez jakies inne zapatrywania, marzenia, oczekiwania etc!
    no nie mow mi, ze niegdy nad tym sie nie zastanawiales i nie wiesz!

    > Motywcja = kasa + stabilizacja

    no to fajnie.
    ubierz to w slowa.

    np. ze interesuje cie praca na etacie z perspektywami na rozwoj w
    przyszlosci, ze jestes sumienny, uczciwy, pracowity i potrafisz sie
    poswiecic dla firmy, w zamian spodziewasz sie godziwego wynagrodzenia;
    dodaj do tego szczegoly charakterystyczne w twoim zawodzie.

    i juz.

    no rusz chlopie glowa.

    > list motywacyjny = list błagalny

    ZLE! NIE!

    list motywacyjny to ma byc, jak sama nazwa wskazuje - opis TWOJEJ
    motywacji do pracy.
    np. czy przedkladasz w pracy dobre uklady personalne, czy moze jestes
    zorientowany na wykonanie zadan na czas i dobrze? czy wolalbys cos, co
    ogranicza twoje kontakty z ludzmi do minimum, czy tez nie przeszkadza
    ci bycie interfejsem do klientow firmy?

    no chyba wiesz, czego chcesz???

    ja sama osobiscie tez uwazam ze pisanie listow motywacyjnych jest
    durne, ale skoro juz sie tego wymaga od ciebie, to warto podejsc do
    problemu rozsadnie, a nie ciagle na nie.

    > to jest chore pisanie listów motywacyjnych gdy nawet nie wiesz na jakie
    > stanowisko szuka przyszły pracodawca

    no to ty w swoim liscie mozesz napisac, jakie stanowisko cie
    interesuje i jaki rodzaj pracy!

    przeciez nie zalapiesz sie na kazde, nie jestes omnibusem.
    jesli pracodawca szuka akurat kogos na stanowisko, ktore nie lezy w
    twoim zakresie i odrzuci twoja oferte - to dobrze, nie bedziesz tracil
    czasu na niepotrzebne interview.

    pamietaj, ze proces sellekcji zachodzi w obie strony, nie tylko w
    jedna.

    > spotkałem sie juz z takimi przypadkami iz do PRALNI CHEMICZNEJ do obsługi
    > klienta i maszyny piorącej żadano listu motywacyjnego ............

    no to uwazam za szczyt durnoty.
    ale ty chyba nie chcesz pracowac w pralni chemicznej?

    > List motywacyjny jak najbardziej sie przydaje przy stanowskach sredniego
    > szczebla i jest to rodzaj Twojej oferty jaką Ty składasz (jak najemnik)
    > przyszlemu pracodawcy. twe plany ewnetualnych zmian itp itd

    otoz to.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net