PracaGrupypl.praca.dyskusje › Plaga matołów

  • 101. Data: 2005-09-08 22:34:06
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: złoty [Fri, 09 Sep 2005 00:24:52 +0200]:

    > no..no! ..nie rozpędzaj się tak!

    Atam, rozpedzam sie kiedy chce ;)

    > Jeszcze 100-150 lat temu posługując się językiem jakiego
    > obecnie używasz [...]

    A wiesz, co by bylo jakbym komorke wyjela? Stos normalnie...
    (Tak, szydze. Dziwnej rzeczy zes sie czepil akurat...)

    > PS. .. a tak przy okazji - kreowanie się na obrończynię "wyrabianej
    > przez ludzi [...] słusznej pisowni" w kontekście braku używania przez
    > Ciebie polskich liter wygląda troszkę dziwacznie ;)

    Nawyk. 10 lat temu spod konsoli sie nie za bardzo dawalo i tak
    mi zostalo. Ale zauwaz, ze to z ortografia nie ma wiekszego
    zwiazku, ch i h jednak inaczej wyglada... ;)

    Kira

  • 102. Data: 2005-09-08 22:46:25
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 09-09-2005 o 00:27:16 badzio <b...@n...epf.pl>
    napisał:

    > Nie kazdy ma mozliwosc czytania postow z polskimi literkami. Nie kazdy
    > ma mozliwosc pisania postow uzywajac polskich literek.

    Dotyczy to jakichś paru promili tych, którzy ich nie czytają/piszą. Mam na
    myśli sytuacje, gdy ktoś uzywa służbowego komputera, w którym nie ma
    możliwości zainstalowania/skonfigurowania czytnika.

    > Niektorzy maja nawyk wyniesiony z dawniejszych czasow i podswiadomie na
    > ircu/im/newsach/forum/poczcie nie uzywaja pliterek.

    Trzeba walczyć ze złymi nawykami. Sam mam z tym kłopoty - i walczę.

  • 103. Data: 2005-09-08 22:51:46
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-09 00:27 , walcząc mozolnie z klawiaturą badzio w pocie
    czoła napisał/a:

    > Nie kazdy ma mozliwosc czytania postow z polskimi literkami. Nie kazdy
    > ma mozliwosc pisania postow uzywajac polskich literek.

    ..myślisz, że noworyta Kiry z tym sobie nie radzi? (pytam bez podtekstów
    - nie używałem tego czytnika)

    > Niektorzy maja
    > nawyk wyniesiony z dawniejszych czasow i podswiadomie na
    > ircu/im/newsach/forum/poczcie nie uzywaja pliterek.

    ..i z tym właśnie trzeba walczyć z szacunku dla naszego języka! ;P ;P

    pzdr
    A.

  • 104. Data: 2005-09-08 22:56:38
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 00:51:46 +0200, złoty napisał(a):

    > ..i z tym właśnie trzeba walczyć z szacunku dla naszego języka! ;P ;P
    >
    > pzdr
    > A.

    Niestety, wiele osob ma zle ustawione kodowanie w czytnikach.
    Male piwo, jesli u nich sie rozkrzaczaja posty z pliterkami.
    Gorzej, gdy odpowiadajac utrudniaja innym i czytanie i poprawne
    przesylanie odpowiedzi.
    pzdr

  • 105. Data: 2005-09-08 22:57:15
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-09 00:34 , walcząc mozolnie z klawiaturą Kira w pocie czoła
    napisał/a:

    > Nawyk. 10 lat temu spod konsoli sie nie za bardzo dawalo i tak
    > mi zostalo. Ale zauwaz, ze to z ortografia nie ma wiekszego
    > zwiazku, ch i h jednak inaczej wyglada... ;)

    dobra, dobra! Pogadamy jak się znajdziesz w takiej sytuacji jak ja. Mam
    w nazwisku polską literkę i nawet nie wiesz, jakie to rodzi czasem
    problemy jak potrzebuję coś załatwić w urzędzie za granicą..
    I to wszystko przez te cholerne komputery ;)

    pzdr
    A.

  • 106. Data: 2005-09-08 22:58:10
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 00:57:15 +0200, złoty napisał(a):

> [...]
    > w nazwisku polską literkę i nawet nie wiesz, jakie to rodzi czasem
    > problemy jak potrzebuję coś załatwić w urzędzie za granicą.. I to

    Zmien nazwisko na Gold, wzglednie Goldbaum, zeby ladniej brzmialo ;) pzdr
    krzysztof

  • 107. Data: 2005-09-08 23:01:05
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: złoty [Fri, 09 Sep 2005 00:51:46 +0200]:

    > ..myślisz, że noworyta Kiry z tym sobie nie radzi?

    Sobie radzi. Jakośtam ;)

    Kira

  • 108. Data: 2005-09-08 23:04:02
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: złoty [Fri, 09 Sep 2005 00:57:15 +0200]:

    > dobra, dobra! Pogadamy jak się znajdziesz w takiej sytuacji
    > jak ja. Mam w nazwisku polską literkę

    Obawiam sie, ze w takiej sytuacji to sie moge jeszcze dluuugo
    nie znalezc ;) A na dzien dzisiejszy zakladam, ze wcale ;)

    > i nawet nie wiesz, jakie to rodzi czasem problemy jak potrzebuję
    > coś załatwić w urzędzie za granicą..

    Zalatwianie czegokolwiek w dowolnym urzedzie, niezaleznie od
    granic, zawsze rodzi problemy... :>

    > I to wszystko przez te cholerne komputery ;)

    Wyrzuc. Przez okno. Natychmiast. :]

    Kira

  • 109. Data: 2005-09-08 23:15:27
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-09 01:04 , walcząc mozolnie z klawiaturą Kira w pocie czoła
    napisał/a:

    > Obawiam sie, ze w takiej sytuacji to sie moge jeszcze dluuugo
    > nie znalezc ;) A na dzien dzisiejszy zakladam, ze wcale ;)

    heh..typowa kobieta. Daj szansę też facetom (..kurcze - mam nadzieję, że
    nie kobietom ;P) z polskimi literkami w nazwisku!! ..nie skreślaj ich tak
    od razu ;P:P

    > Wyrzuc. Przez okno. Natychmiast. :]

    ..próbowałem. Nie da się. Za dużo kabli ;P Trudno - musi zostać :)

    miłej nocy
    A.

  • 110. Data: 2005-09-08 23:21:06
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    > Dobra, a czym spowodowane jest u Ciebie olanie polskich znaków?

    Dobrym starym zwyczajem panujacym na usenecie. Uzywam usenetu od dobrych 7-8
    lat i jakos tak mi zostalo.
    --
    Jackare