PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w internecie

  • 1. Data: 2005-09-06 21:38:55
    Temat: praca w internecie
    Od: "Adrian" <a...@o...pl>

    Witam!

    Mam obecnie problem ze znalezieniem pracy w moich okolicach a pilnie potrzebuje
    pieniedzy.

    Czy ktos moze mi powiedziec cos odnosnie pracy w internecie, ktora niby zapewnia
    jakis dochod? Czy takie cos jest w ogole jakims realnym sposobem na zarobienie
    chociazby niewielkich pieniedzy?

    Czekam na wasze opinie na ten temat lub jakies sugestie.

    Z gory dziekuje, Adrian

  • 2. Data: 2005-09-06 21:57:07
    Temat: Re: praca w internecie
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 06-09-2005 o 23:38:55 Adrian <a...@o...pl> napisał:

> [...]
    > zapewnia
    > jakis dochod? Czy takie cos jest w ogole jakims realnym sposobem na

    NIE.

  • 3. Data: 2005-09-06 23:11:34
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    gdyby tak naprawde zapewaniala to bym sie tym zajal juz dawno
    :]
    nie ma pracy latwej prostej i przyjemnej
    przynajmniej nie w Polsce
    :]

  • 4. Data: 2005-09-07 02:43:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adrian napisał(a):

    [...]

    > Czekam na wasze opinie na ten temat lub jakies sugestie.

    A co umiesz? Bo jak tylko pytac sie o prace to czarno to
    widze...

    j.

  • 5. Data: 2005-09-07 06:00:54
    Od: "Adrian" <a...@o...pl>

    > A co umiesz? Bo jak tylko pytac sie o prace to czarno to
    > widze...

    ukonczylem liceum wiec wlasciwie, jak to pracodawcy mowili, nie umiem nic. Kazdy
    wymaga ode mnie jakiegos zawodu a skad mam go miec skoro ukonczylew wlasnie
    liceum. Poza tym umiem rozne rzeczy np.projektowanie stron internetowych czy
    zakladanie paneli podlogowych i wiele innych. a jak czegos nie umiem to latwo
    sie tego ucze...

  • 6. Data: 2005-09-07 07:21:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adrian napisał(a):

> [...]
    > np.projektowanie stron internetowych czy zakladanie paneli podlogowych
    > i wiele innych. a jak czegos nie umiem to latwo sie tego ucze...

    Coż ja Ci mogę na to odpowiedzieć... ;) Myślę, że jeżeli wymyślisz jakiś
    sposób, który umożliwi Ci ułożenie paneli podłogowych przez Internet to
    na pewno zostaniesz bardzo bogatym człowiekiem ;)

    j.

  • 7. Data: 2005-09-07 10:45:40
    Od: Michał Kowalczuk <s...@b...eu.org>

    On 2005-09-06, Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha>
    wrote:

    > NIE.

    Ja jakoś zarabiam administrując tym i owym "w Internecie" ;] Praca ma
    charakter zdalny, pieniądze są, więc nie rozumiem skąd takie stanowcznie
    "NIE".

    --
    _ <= Michał Kowalczuk => <== (http://)|(mailto:sammael@)brzydal.eu.org/? ==>
    ( ` <= GG#2113900 => <===== There are 10 types of people in the world: ======>

  • 8. Data: 2005-09-07 10:49:44
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 07-09-2005 o 12:45:40 Michał Kowalczuk <s...@b...eu.org>
    napisał:

> [...]
    >
    > Ja jakoś zarabiam administrując tym i owym "w Internecie" ;] Praca ma
    > charakter zdalny, pieniądze są, więc nie rozumiem skąd takie stanowcznie

    Tia, ale nie sądzisz chyba, że inicjator wątku pisał o dziennikarzeniu,
    adminowaniu albo translatorstwie :)

  • 9. Data: 2005-09-07 11:21:32
    Od: Michał Kowalczuk <s...@b...eu.org>

    On 2005-09-07, Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha>
    wrote:

    > Tia, ale nie sądzisz chyba, że inicjator wątku pisał o dziennikarzeniu,
    > adminowaniu albo translatorstwie :)

    Sorry, nie umiem wróżyć z fusów. Inicjator wątku nie sprecyzował, co chce
    robić w Sieci.

    --
    _ <= Michał Kowalczuk => <== (http://)|(mailto:sammael@)brzydal.eu.org/? ==>
    ( ` <= GG#2113900 => <===== who | grep -i brunette | date; cd ~; ============>

  • 10. Data: 2005-09-07 11:31:53
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    "
    "Czy ktos moze mi powiedziec cos odnosnie pracy w internecie, ktora niby
    zapewnia
    jakis dochod? Czy takie cos..."

    Nie wiesz, o jakie "cos" pytal? No coz, mnie sie kojarzy od razu i
    jednoznacznie, ale o skojarzeniach nie warto dyskutowac, wiec EOT.