PracaGrupypl.praca.dyskusje › Plaga matołów

  • 91. Data: 2005-09-08 18:27:19
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Ale w jaki sposób? Na maturze można ze słowników korzystać.
    Ale to zajmuje czas. A z tymi słownikami, to w praktyce jest różnie.

    > że większość? Jak na razie na tej grupie też nie widać żeby była to
    > większość.
    Przecież dzieciaki nie umieją pisać, więc jak mają stanowić większość w takiej
    dyskusji? Skąd maj wiedzieć o tym forum, oni jeszcze nie umieją płynnie czytać,
    ale już zadają putania dlaczego u i ó itp.

    > Ale to nie podpisy 6-8 latków są decydujące.
    I tu właśnie właśnie wychodzi twój egoizm.

    > Znaczy co? Najpierw napisałaś, że jesteś w stanie szybko przygotować
    > projekt, a jak Ci dałem namiary na instytucję, któ?a Ci go zweryfikuje bo
    > za to ustawowo odpowiada, to Ci chęci minęły?
    Ja myślałam, że za prwo w Polsce odpowiada sejm. Czy źle myślałam ? :)))))))
    A prosiłam o pomoc w znalezieniu kogoś , kto obiektywnie, i rozsądnie
    zwreryfikuje taki projekt, a nie instytucję niestety , przynajmniej z nazwy,
    dość skostniałą.

  • 92. Data: 2005-09-08 18:34:45
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    stokrotka napisał(a):

    > Przecież dzieciaki nie umieją pisać, więc jak mają stanowić większość w takiej
    > dyskusji? Skąd maj wiedzieć o tym forum, oni jeszcze nie umieją płynnie czytać,
    > ale już zadają putania dlaczego u i ó itp.

    rotfl. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 93. Data: 2005-09-08 20:08:41
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: stokrotka [8 Sep 2005 20:27:19 +0200]:

    > I tu właśnie właśnie wychodzi twój egoizm.

    No, ja tez w tym punkcie jestem egoistka: nie bede kretynka
    wychowywac, chce zeby moje dziecko jednak wlasny jezyk znalo,
    a nie hejkowalo, siemkowalo i papatkowalo tylko :>

    Kira

  • 94. Data: 2005-09-08 20:18:24
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > gdy podzielimy wyraz na 2 częsci"zmar-znąć", (które
    > akurat tu nie są chyba sylabami).
    hmmm... po raz kolejny wielka watpliwość mnie ogarnia - czy ty aby na pewno
    UW kończyłaś? przeciez to obraza dla uczelni humanistycznej, żeby absolwent
    poddawał takie proste przykłady w wątpliwość.
    tym bardziej że odpowiedź na to pytanie przedstawi ci pisemnie uczeń bodajże
    pierwszej czy drugiej klasy szkoły podstawowej.

    > Dlatego należy dopuścić pisownię "ż" zamiast "rz",
    > a nie likwidować "ż".
    jak ja lubię jak jest udowadniana wyższość świąt Wielkiej Nocy nad Bożego
    Narodzenia. jakem profesor mniemonologii stosowanej (sic!)

    gro

  • 95. Data: 2005-09-08 20:38:42
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <1...@n...onet.pl>
    stokrotka napisał(a):

    > Ale to zajmuje czas. A z tymi słownikami, to w praktyce jest różnie.

    Wszystko w życiu zajmuje czas.

    > Przecież dzieciaki nie umieją pisać, więc jak mają stanowić większość w takiej
    > dyskusji? Skąd maj wiedzieć o tym forum, oni jeszcze nie umieją płynnie czytać,
    > ale już zadają putania dlaczego u i ó itp.

    Eh, dzieciaki poza grupą. A na grupie Ci co na nią piszą. Logiczne. Dla
    mnie przynajmniej.

    > I tu właśnie właśnie wychodzi twój egoizm.

    Wychodzi tez gdzie indziej.

> [...]
    > zwreryfikuje taki projekt, a nie instytucję niestety , przynajmniej z nazwy,

    Z nazwy. Ciebie z nazwy też można jako chwast traktować. Chociaż
    zachowujesz się jak typowy trol usenetowy.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 96. Data: 2005-09-08 21:22:09
    Od: "gargaamel" <s...@d...pl>

    > Jak dla mnie, to tak jak niepełnosprawność umysłowa. A komputerek
    > zastępuje
    > ci inwalidzki wózek... Komputerek zamiast mózgu - żałosne

    sam jesteś żałosny, musisz mieć naprawdę mały móżdżek, żeby porównywać
    komputer do mózgu, on nigdy nim się nie stanie, gdybyś umiał myśleć, to byś
    o tym wiedział, a tak powtarzasz te brednie zakute z jakiś książek, czy
    słowników.

  • 97. Data: 2005-09-08 21:54:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: gargaamel [Thu, 8 Sep 2005 23:22:09 +0200]:

> [...]
    > o tym wiedział, a tak powtarzasz te brednie zakute z jakiś książek, czy

    A teraz odetchnij, zrelaksuj sie i sprobuj przeczytac pare postow
    w tym watku. Tym razem dla odmiany ze zrozumieniem ;)

    Kira

  • 98. Data: 2005-09-08 22:24:52
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-08 09:57 , walcząc mozolnie z klawiaturą Kira w pocie czoła
    napisał/a:

    > Po co? A po to, ze to jest moj jezyk, jezyk mojej rodziny, moich
    > przodkow. On wyglada wlasnie tak, a nie inaczej i ja osobiscie
    > uwazam, ze taka a nie inna pisownia, wyrabiana przez ludzi przeciez
    > a nie ustawodawcow, jest jak najbardziej sluszna.

    [ciach reszta]

    no..no! ..nie rozpędzaj się tak! Jeszcze 100-150 lat temu posługując się
    językiem jakiego obecnie używasz, uznana byś była za zwykłego odmieńca i
    nieuka. Obecny język sporo odbiega od staropolszczyzny. Jak widać zatem -
    jest to coś co stopniowo się zmienia. Oczywiście można się na to oburzać
    - ale tak już jest.

    pzdr
    A.

    PS. .. a tak przy okazji - kreowanie się na obrończynię "wyrabianej przez
    ludzi [...] słusznej pisowni" w kontekście braku używania przez Ciebie
    polskich liter wygląda troszkę dziwacznie ;)

  • 99. Data: 2005-09-08 22:27:16
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    złoty napisał(a):
    > PS. .. a tak przy okazji - kreowanie się na obrończynię "wyrabianej
    > przez ludzi [...] słusznej pisowni" w kontekście braku używania przez
    > Ciebie polskich liter wygląda troszkę dziwacznie ;)
    Nie kazdy ma mozliwosc czytania postow z polskimi literkami. Nie kazdy
    ma mozliwosc pisania postow uzywajac polskich literek. Niektorzy maja
    nawyk wyniesiony z dawniejszych czasow i podswiadomie na
    ircu/im/newsach/forum/poczcie nie uzywaja pliterek.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 100. Data: 2005-09-08 22:33:29
    Od: RamirezHL <q...@w...pl>

    TaDeK napisał(a):
    > Po prostu szedl klient ze slownikiem do domu i uczyl sie go na
    > pamiec - wszystko.

    wystarczy trochę czytać.