PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy warto tak zmienić prac

  • 1. Data: 2007-08-25 09:25:22
    Temat: czy warto tak zmienić prac
    Od: "^Escape" <blekota<invalid>@gmail.com>

    jestem administratorem sieci / informatykiem w jednym z urzedów podległych
    pod Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, zajmuję się wszystkim co jest
    związane z informatyką (łącznie z przetargami, naprawami itp.) oraz
    statystyką. W instytucji tej są koszmarnie niskie zarobki (przec. ~1400
    brutto)
    miałem możliwość przejścia do Policji za ciut większe pieniądze - 100 zł
    (jedyny kandydat spełniający wymogi formalne). Przedstawiłem sprawę
    pracodawcy i dostałem 300 zł podwyżki. zadzwoniłem na Policję i odmówiłem.
    Po czym tego samego dnia dostałem telefon zwrotny z Policji i... propozycję
    podwyżki o kolejne 200 zł więcej niż podał dotychczasowy pracodawca. . W
    Policji zajmowałbym się głównie karmieniem baz danych danymi z łapki i
    zastępowaniem administratora. Obawiam się że ta praca może mnie szybko
    znudzić swoją monotonią :). Bo ja lubię to zamieszanie które mam w tej
    chwili - zawsze coś się dzieje i zasadniczo nikt nie wtrąca mi się do pracy,
    a i pieniądze na porządny sprzęt zawsze się znajdują. Obawiam się też że jak
    zostanę u dotychczasowego pracodawcy będę żałował (ludzie pracują od 15 lat
    i oscylują w granicach min. krajowej + dodatek za staż). Nie wiadomo na
    dobrą sprawę czy dotychczasowy pracodawca wywiąże się z obiecanej podwyżki
    (widełki niezmieniane od 99 roku i odwieczny brak pieniędzy na ten cel w
    kasie firmy). No i zmieniam stan cywilny wkrótce więc nie wiem czy warto
    karmić się sentymentami co do tego co lubi się robić.
    Co sądzicie?

  • 2. Data: 2007-08-25 15:03:22
    Temat: Re: czy warto tak zmienić prac
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 25 Sie, 11:25, "^Escape" <blekota<invalid>@gmail.com> wrote:
> [...]
    > kasie firmy). No i zmieniam stan cywilny wkrótce więc nie wiem czy warto
    > karmić się sentymentami co do tego co lubi się robić.

    sadze, ze powinienes zmienic prace na firme SPOZA adm. publ -
    dostaniesz stawke min. 3x wieksza. O ile, oczywiscie, Twoje
    umiejetnosci sa rzetelne. Wez pod uwage, ze zmieniasz stan cywilny, a
    wiec za chwile moze pojawic sie potomek, ktorego trzeba trzeba
    wykarmic, ubrac, zapewnic opieke zdrowotna i edukacje.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2007-08-25 16:42:11
    Od: "^Escape" <blekota<invalid>@gmail.com>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

[...]

    uklad spoza AP jest prawie niemozliwy w moim miescie. Prywatne przewaznie sa
    bylymi panstwowymi i są na etapie uwalniania się od rozbuchanej
    administracji (a i na stanowiskach robotniczych bida). w Policji byloby
    lepiej ale stanowisko nazywa się starszy referent co w moim obecnym urzędzie
    oznacza tyle co 'starsze popychadło'. No ale pieniązki lepsze. choć niedużo.

  • 4. Data: 2007-08-25 18:16:07
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > lepiej ale stanowisko nazywa się starszy referent co w moim obecnym
    > urzędzie oznacza tyle co 'starsze popychadło'. No ale pieniązki lepsze.

    stanowisko jest niewazne, wazne sa nowe doswiadczenia. w starej pracy
    zrobiles juz wszystko, nic nowego sie nie nauczysz, wiecej nie zarobisz
    itd... w nowej - doswiadczenie zmiany pracy, nowe srodowisko, znajomosci
    (mandaty itp.) no i mozliwe, ze bedziesz mogl wiecej zarabiac w
    przyszlosci...