PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca kierownika IT

  • 41. Data: 2007-08-29 20:55:15
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    news:fb4h0l$t24$1@news.dialog.net.pl...
    > Nie, to nie postęp - to strata czasu.

    Co sie lamiesz..... tyle przeciez sobie tego wolnego czasu zakupiles...:)

    > A bijąc brawo nie wal się standardowo łapą o łapę. Jest sposób, który może
    > ci przynieść większą korzyść.

    Na razie wystarczy mi stukanie palcami w klawiature i poki mi sie nie
    znudzi, podkarmianie cie.

    --
    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron

  • 42. Data: 2007-08-29 21:00:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fb4mhh$8dk$1@atlantis.news.tpi.pl VomitroN
    <v...@i...pl> pisze:

    > Co sie lamiesz..... tyle przeciez sobie tego wolnego czasu zakupiles...:)
    Stać mnie.

    > Na razie wystarczy mi stukanie palcami w klawiature i poki mi sie nie
    > znudzi, podkarmianie cie.
    A małpa myśli, że ludzie przychodzą do ZOO żeby się jej pokazywać.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2007-08-29 21:24:19
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Stać mnie.

    No widzisz? Zuch z ciebie. Od razu lepiej.

    > A małpa myśli, że ludzie przychodzą do ZOO żeby się jej pokazywać.

    Zeby tak od razu skakac z twojej slynnej pensji, wzbogaconej rownie slynna
    premia czasowa, do jakiejs zwyklej malpy w ZOO?
    Chociaz z drugiej strony zestawiajac to z np bananem, moze faktycznie jest w
    tym szalenstwie jakas metoda.

    --
    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron

  • 44. Data: 2007-08-29 21:29:02
    Temat: Re: Płaca kierownika [OT OT, OT, OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fb4o7s$g7h$1@atlantis.news.tpi.pl VomitroN
    <v...@i...pl> pisze:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    > No widzisz? Zuch z ciebie. Od razu lepiej.
    Może też ci się poszczęści?

    > Zeby tak od razu skakac z twojej slynnej pensji, wzbogaconej rownie slynna
    > premia czasowa, do jakiejs zwyklej malpy w ZOO?
    Zwykłej?
    Małpa jest fantastyczna.
    Ty jesteś zwykły.

    > Chociaz z drugiej strony zestawiajac to z np bananem, moze faktycznie
    > jest w tym szalenstwie jakas metoda.
    Prosisz o banana?
    Czy o bana?

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2007-08-29 22:19:57
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Może też ci się poszczęści?

    Czyzby umknal ci ten fakt?

    > Prosisz o banana?
    > Czy o bana?

    Wybor pozostawilbym tobie, gdyby nie to,
    ze obie opcje sa daleko poza twoim zasiegiem.

    --
    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron

  • 46. Data: 2007-08-29 22:36:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fb4ris$q4$1@atlantis.news.tpi.pl VomitroN
    <v...@i...pl> pisze:

    > Czyzby umknal ci ten fakt?
    Fakt? W tej mierze nie ma żadnych faktów, tylko twoja pisanina. Bajałeś po
    prostu, że dostałeś wstrząsającą (ciebie) kasę po porzuceniu posadki belfra.
    Nie wiem czy to prawda, a sprawiasz wrażenie konfabulanta, by nie rzec -
    mitomana. Mało wiarygodne.
    Tak czy inaczej zdrowo ci odwaliło.

    > Wybor pozostawilbym tobie, gdyby nie to,
    > ze obie opcje sa daleko poza twoim zasiegiem.
    Małpka by pewnie zrozumiała co napisałem...

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2007-08-30 16:16:45
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Fakt? W tej mierze nie ma żadnych faktów, tylko twoja pisanina. Bajałeś po
    > prostu, że dostałeś wstrząsającą (ciebie) kasę po porzuceniu posadki
    > belfra.

    Znow nie doczytales.
    Moja pensja jest dla mnie satysfakcjonujaca, nie wstrzasajaca.
    Ale jestem w stanie zrozumiec, dlaczego uzyles akurat takiego okreslenia.

    > Małpka by pewnie zrozumiała co napisałem...

    Nie watpie, ze znalezlibyscie wspolny jezyk.

    --
    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron

  • 48. Data: 2007-08-31 07:13:07
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    KS wrote:

    > Napisz jakie województwo - ztym bywa różnie...
    >

    > Użytkownik "DarkoZZZ" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    opole

  • 49. Data: 2007-08-31 07:14:15
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    DarkoZZZ wrote:

> [...]
    > Zarabiam ok 2500 netto. No i pytanie - mało czy dużo? Ile zarabiacie na
    > podobnych stanowiskach przy podobnej specyfice pracy?

    Grosze, mój kolega ma podobne stanowisko i ma 4000+trzynastke(tzn na koniec
    roku dostaje zawsze premie w wysokości jednej pensji).