PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace + zlecenie u jednego pracodawcy

  • 1. Data: 2007-08-25 16:38:30
    Temat: Re: Umowa o prace + zlecenie u jednego pracodawcy
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Czy jest legalne rozbijanie rzeczywistej pensji na dwie umowy. Tzn. umowa o
    > prace na minimalna krajowa plus umowa zlecenie na resztę.
    Tak, jest to legalne. Ale nie koniecznie opłacalne dla którejkolwiek ze stron

    > Czy w sadzie pracy
    > mozna udowodnic ze ta umowa zlecenie była bezposrednio powiazana z umowa o
    > prace.

    jak udowodnisz czyjs błąd i dodatkowo z tego masz straty finansowe, too warto się
    odwoływac do sądu. W końcu nie tylko sprawiedliwość, ale i racja musza byc po
    własciwej stronie :)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 2. Data: 2007-08-25 17:14:29
    Temat: Umowa o prace + zlecenie u jednego pracodawcy
    Od: "edi" <n...@m...com>

    Witam

    Czy jest legalne rozbijanie rzeczywistej pensji na dwie umowy. Tzn. umowa o
    prace na minimalna krajowa plus umowa zlecenie na resztę. Czy w sadzie pracy

  • 3. Data: 2007-08-25 17:36:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fapo18$tql$1@news.onet.pl edi <n...@m...com> pisze:

> [...]
    > umowa o prace na minimalna krajowa plus umowa zlecenie na resztę. Czy w
    > sadzie pracy mozna udowodnic ze ta umowa zlecenie była bezposrednio
    Nie jest niezgodne z prawem zawarcie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem
    zatrudnionym na podstawie umowy o pracę.
    Istnieje możliwość, że umowa-zlecenie jest de facto i de iure umową o pracę.
    Można to udowodnić przed sądem.

    --
    Jotte