PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilne!

  • 1. Data: 2011-03-29 08:30:54
    Temat: Pilne!
    Od: Anna Maziuk <a...@g...com>

    Witam,
    współpracuję z Życiem Warszawy/Rzeczpospolitą.
    Poszukuję osób po studiach, które poszukują pracy, ale niestety
    bezskutecznie.
    Kojarzycie pewnie serię tekstów w Gazecie Wyborczej na ten temat - o
    tysiącach wysłanych cv, na które nikt nie odpowiada, o nastu rozmowach
    kwalifikacyjnych, o pracy na czarno, umowę o dzieło, etc. O pracy
    poniżej kwalifikacji.
    Jeśli skończyłeś studia i bezskutecznie szukasz pracy, w najlepszym
    wypadku imasz się jakiś dorywczych robót, bardzo chciałabym z Tobą
    porozmawiać:). Będę ogromnie wdzięczna za jak najszybszy kontakt, to
    bardzo pilne.
    Chciałabym, źebyście opowiedzieli mi Wasze historie, nie tak zresztą
    odległe dla mnie samej.
    Proszę o kontakt na maila: a...@r...pl
    Pozdrawiam
    am

  • 2. Data: 2011-03-29 09:14:52
    Temat: Re: Pilne!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 10:30, Anna Maziuk pisze:
> [...]
    > bardzo pilne.
    > Chciałabym, źebyście opowiedzieli mi Wasze historie, nie tak zresztą

    Mam nadzieję, że artykuł będzie zawierał logiczne wnioski, że jeśli
    połowa młodych osób studiuje (zamiast ca. 5%), to oczywistością jest, że
    większość będzie pracować poniżej swoich kwalifikacji.

    Proszę nie zrobić takiego błędu jak kiedyś zrobiła Gazeta Wyborcza (taka
    gazeta, co to jej czytelnicy na 10 stronie nie pamiętają, co czytali na
    pierwszej), jak na 1. stronie pisali dużą czcionką, że studiuje wysokie
    XX% młodzieży, i jak to dobrze, że aż tyle, a kilka stron dalej w małej
    notce lamentowali, że większość absolwentów nie może znaleźć
    odpowiedniej pracy, i co ciekawe - nie zauważyli związku pomiędzy faktem
    z 1. strony.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-03-29 15:41:38
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 29, 10:30 am, Anna Maziuk <a...@g...com> wrote:

    > Jeśli skończyłeś studia i bezskutecznie szukasz pracy

    Ja skończyłem wielorybnictwo i nie mogę znaleźć pracy. Ten rząd
    powinien się podać do dymisji!

    --
    mihau

  • 4. Data: 2011-03-29 16:19:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Mam nadzieję, że artykuł będzie zawierał logiczne wnioski

    Myślisz, że dziennikarz po wysłaniu swojego komunikatu zajrzy tu jeszcze
    kiedykolwiek?

  • 5. Data: 2011-03-29 16:21:21
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    mihau wrote:

    > Ja skończyłem wielorybnictwo i nie mogę znaleźć pracy. Ten rząd
    > powinien się podać do dymisji!

    a ja skończyłem właśnie sikać i teraz umywam ręce od tego wszystkiego
    Lemat

  • 6. Data: 2011-03-29 19:19:27
    Od: Anna Maziuk <a...@g...com>

    To miło Panie i Panowie.
    Miło też, że wierzycie w dobre dziennikarstwo.
    Pozdrawiam

    Dziennikarz

  • 7. Data: 2011-03-29 19:41:01
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 29/03/2011 20:19, Anna Maziuk wrote:
    > To miło Panie i Panowie.
    > Miło też, że wierzycie w dobre dziennikarstwo.
    > Pozdrawiam
    >
    > Dziennikarz

    Pani Anno,
    Moim zdaniem już drugi akapit 'przyciężki'. Jeżeli ktoś wysyła
    'tysiące CV', to widać, że zupełnie nie ma pomysłu na życie.
    Z opowowieści rekruterów wiem, że niektórzy czują się stworzeni
    dla danego stanowiska, jeżeli chociaż jedno ze słów kluczowych
    w jakiś sposób 'podchodzi' pod 'umiejętności'.

    Temat na dłuższą dysksuję.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2011-03-29 21:06:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 12:19:27 -0700 (PDT), Anna Maziuk napisał(a):

    > Miło też, że wierzycie w dobre dziennikarstwo.

    Mniej więcej tak samo mocno jak w uczciwych polityków.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2011-03-29 22:11:36
    Od: Anna Maziuk <a...@g...com>

    Trzeba też czasem podejść do tego po ludzku. Dziennikarz też musi z
    czegoś żyć.
    A takie uwagi, cóż, nigdy nikogo jeszcze do niczego nie doprowadziły.
    Ale życzę powodzenia w demotywowaniu siebie i otoczenia.

  • 10. Data: 2011-03-29 22:28:02
    Od: X <n...@n...cry.com>

    On 30.03.2011 00:11, Anna Maziuk wrote:
> [...]
    > A takie uwagi, cóż, nigdy nikogo jeszcze do niczego nie doprowadziły.
    > Ale życzę powodzenia w demotywowaniu siebie i otoczenia.

    Spokojnie, pani Aniu. To usenet. Środowisko naturalne trolli, mitomanów
    i różnej maści frustratów. Niech się pani nie daje prowokować.

    pzdr