PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowy o pracę terminowe - kiedy na czas nieokreślony? I jak sprawdzić czy opłacane są składki?

  • 1. Data: 2011-03-28 19:16:18
    Temat: umowy o pracę terminowe - kiedy na czas nieokreślony? I jak sprawdzić czy opłacane są składki?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Znajoma zatrudniona na pół etatu, pierwsza umowa na okres próbny od
    12.11.2007 do 11.02.2008, kolejna od 12.02.2008 do 28.02.2009 i ostatnia
    od 01.03.2009 do 28.02.2011. Czy kolejna umowa będzie musiała być na
    czas nieokreślony? Znajoma obecnie pracuje, ale ciągle nie ma umowy,
    właściciel informuje, że jak po 15 kwietnia będzie u księgowego, to tą
    umowę dostanie. Moja propozycja była taka, aby porozmawiała z
    właścicielem i dała mu 2 dni, na dostarczenie umowy, albo wychodzi z
    firmy. Ona jednak obawia się, że zaległej wypłaty nie dostanie. Czy jest
    jakaś możliwość sprawdzenia, czy pracodawca płaci za pracownika wszystko
    co powinien?

  • 2. Data: 2011-03-30 19:33:50
    Od: sjacek <j...@g...com>

    W dniu 2011-03-28 21:16, BQB pisze:
> [...]
    > firmy. Ona jednak obawia się, że zaległej wypłaty nie dostanie. Czy jest
    > jakaś możliwość sprawdzenia, czy pracodawca płaci za pracownika wszystko

    Czy przypadkiem nie jest tak, że jak pracownik nie dostaje umowy i
    codziennie przychodzi do pracy i nikt go nie wyrzuca, to kolejna umowa
    jest automatycznie na czas nieokreślony?

  • 3. Data: 2011-03-30 21:50:02
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-30 21:33, sjacek pisze:

    > Czy przypadkiem nie jest tak, że jak pracownik nie dostaje umowy i
    > codziennie przychodzi do pracy i nikt go nie wyrzuca, to kolejna umowa
    > jest automatycznie na czas nieokreślony?

    Na to bym nigdy nie wpadł, ale może coś takiego faktycznie być w
    przepisach, hmm... muszę poszukać.