PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilne!

  • 21. Data: 2011-03-31 11:47:09
    Temat: Re: Pilne!
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-03-30 18:49, entroper pisze:

    > Tyle, że o ewentualnych problemach z HR-em kandydat na pewno chętnie do
    > gazety opowie a o tym, że g.. umie już prawdopodobnie nie.

    A skąd niby biedulek ma wiedzieć że g...o umie? Mało to choćby na tej
    grupie było postów od ludzi którzy mając na przykład rok czy dwa lata
    doświadczenia zawodowego są niezłomnie przekonani o własnej omnipotecji?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 22. Data: 2011-03-31 13:29:19
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    On 03/31/2011 07:47 AM, Mich@l wrote:

    > A skąd niby biedulek ma wiedzieć że g...o umie? Mało to choćby na tej
    > grupie było postów od ludzi którzy mając na przykład rok czy dwa lata
    > doświadczenia zawodowego są niezłomnie przekonani o własnej omnipotecji?

    To mu uswiadami ktos z agencji zadajac pytania z karteczki, nie
    uwzgledniajec odpowiedzi innej niz napisana na owej karteczce

  • 23. Data: 2011-04-02 00:11:40
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 29-03-2011 o 21:19:27 Anna Maziuk <a...@g...com> napisał(a):

    > To miło Panie i Panowie.
    > Miło też, że wierzycie w dobre dziennikarstwo.
    > Pozdrawiam
    >
    > Dziennikarz

    Glupi, glupszy... dziennikarz ;)

    Nie rozumiem, dlaczego bronic miernoty mamiace sie skonczeniem studiow?
    taka glupia moda w Polsce sie zrodzila, ze kazdy MUSI miec wyzsze. Skoro
    naprodukowano miernych magistrow, to co sie pozniej dziwic, ze pracodawcy
    nie chca miernoty zatrudniac? Zamiast pisac o tym, ze potrzeba ludzi do
    zwyklej pracy, to ciagle sie przedstawia jakie swykresy, ile to taki smaki
    owaki zarabia. Naczytaja sie gowniarze o tym i pozniej ledwo bo ledwo
    przeslizguja sie przez te studia, majac nadzieje, ze pozniej bedzie
    zarabial tak, jak w gazetach pisano. I jeszcze oburzenie, bo przeciez on
    skonczyl studia i do lopaty pracowac nie pojdzie, bo on nie po to tyle
    sie uczyl! Nikt mu jednak nie kazal tracic niepotrzebnie czas...

    Widze sens takiego artykulu, ale poruszajacego ogolnie metody rekrutacji,
    a nie tylko problem ludzi, ktorzy skonczyli studia. Tak, wiem, jedna
    gazeta napisala, to druga musi szum podtrzymac. Totez idealnie pasuje to,
    od czego zaczalem...

  • 24. Data: 2011-04-02 11:15:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przecież to wszystko jest poustawiane, jak nie dostali propozycji na
    studiach to znaczy, że podpadli Hannie Gronkiewicz Walc i już na zawsze będą
    bezrobotnymi...

  • 25. Data: 2011-04-06 11:41:24
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-03-31 15:29, mk pisze:

    > To mu uswiadami ktos z agencji zadajac pytania z karteczki, nie
    > uwzgledniajec odpowiedzi innej niz napisana na owej karteczce

    Czyli jeden gównoumiejący będzie uświadamiał drugiego gównoumiejącego.
    Fajnie jest. Witamy w Polsce.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl