PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilne!

  • 11. Data: 2011-03-30 11:51:18
    Temat: Re: Pilne!
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    To miło Panie i Panowie.
    Miło też, że wierzycie w dobre dziennikarstwo.
    Pozdrawiam

    Mam bardzo zle zdanie o gazetach i co sie z tym wiaze o dziennikarzach.
    Pewnie jest garstka "dziennikarzy z powolania", ale jak dla mnie cala ta
    medialna machina z telewizja na czele to jedno wielkie oszustwo.

  • 12. Data: 2011-03-30 12:01:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 29 Mar 2011 15:11:36 -0700 (PDT), Anna Maziuk napisał(a):

    > Trzeba też czasem podejść do tego po ludzku. Dziennikarz też musi z
    > czegoś żyć.

    Idąc tym tropem, chciałem zadać pytanie o to, jakie jest honorarium za
    udzielenie wywiadu? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2011-03-30 12:03:53
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Anna Maziuk" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Trzeba też czasem podejść do tego po ludzku. Dziennikarz też musi z
    czegoś żyć.
    A takie uwagi, cóż, nigdy nikogo jeszcze do niczego nie doprowadziły.
    Ale życzę powodzenia w demotywowaniu siebie i otoczenia.

    Niezupelnie. To tak jak sie mowi, ze np. ksiadz tez mezczyzna :) Sa zawody,
    ktore powinny byc wybierane z powolania (np. lekarz), ktore w zalozeniu maja
    sluzyc spoleczenstwu wiec i osoby, ktore same wybieraja taka droge, powinny
    pelnic ta role jak nalezy. Niestety dziennikarz tworzac jakiegos gniota z
    tania sensacja bazyjaca na krzywdzie ludzkiej, sklada pod tym gniotem podpis
    i nikogo nie powinno interesowac, ze on musi z czegos zyc. Zawsze moze
    zmienic zawod skoro nie potrafi robic dobrze tego co wybral. Tak samo jak
    wspomniany ksiadz. Albo jest ksiedzem tak jak sam wybral, albo niech
    odejdzie i zajmie sie hodowla owiec.

  • 14. Data: 2011-03-30 12:21:16
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Anna Maziuk" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam,
    współpracuję z Życiem Warszawy/Rzeczpospolitą.
    Poszukuję osób po studiach, które poszukują pracy, ale niestety
    bezskutecznie.
    Kojarzycie pewnie serię tekstów w Gazecie Wyborczej na ten temat - o
    tysiącach wysłanych cv, na które nikt nie odpowiada, o nastu rozmowach
    kwalifikacyjnych, o pracy na czarno, umowę o dzieło, etc. O pracy
    poniżej kwalifikacji.
    Jeśli skończyłeś studia i bezskutecznie szukasz pracy, w najlepszym
    wypadku imasz się jakiś dorywczych robót, bardzo chciałabym z Tobą
    porozmawiać:). Będę ogromnie wdzięczna za jak najszybszy kontakt, to
    bardzo pilne.
    Chciałabym, źebyście opowiedzieli mi Wasze historie, nie tak zresztą
    odległe dla mnie samej.
    Proszę o kontakt na maila: a...@r...pl
    Pozdrawiam
    am

    Tak jeszcze proponuje pani Aniu, ze jak bedzie pani pisala ten artykul,
    prosze nie zapomniec napisac tego, ze polowa absolwentow, ktorzy skonczyli
    studia nie umie kompletnie nic a przez studia sie przeslizgneli dzieki
    roznym kombinacjom. Ja pamietam z jakimi ludzmi ja studiowalem i w glowie mi
    sie nie miesci, ze sporo z nich studia wogole skonczylo (dziwne, ze
    niektorzy z nich skonczyli szkole srednia). Taka jest szara prawda o
    poziomie i wiedzy sporej czesci absolwentow. Wcale sie nie dziwie, ze wielu
    z nich miesiacami szuka pracy. Tak chyba zawsze bylo, ze jedni zawsze mieli
    mase pracy a inni nigdy jej nie mieli. To bardzo czesto kwestia osoby a nie
    tego czy skonczyla jakas szkole. Tyle.

  • 15. Data: 2011-03-30 15:21:36
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    On 03/30/2011 11:27 AM, entroper wrote:
> [...]
    > wypadku imasz się jakiś dorywczych robót, bardzo chciałabym z Tobą
    > porozmawiać:).
    >
    > Problem polega na tym, że taki absolwent może nie być z Tobą do końca
    > szczery w kwestii swoich kompetencji, tak samo zresztą jak niejednokrotnie
    > nie był w tej kwestii szczery ze swoimi potencjalnymi pracodawcami. A
    > niestety, problem kompetencji powinien być w tym ewentualnym artykule
    > mocno podkreślony. Skończyłem (parę lat temu ;) ) niezły kierunek na
    > niezłej uczelni a i tak widziałem takie przypadki, że głowa mała...
    > Zastanawiam się nieraz, gdzie ci ludzie pracują.

    Pewnie ze moza tak byc. A ile jest przypadkow ze ktos z HR nawet nie
    sprawdzi Twoich kwalifikacji bo:
    - nie chce mu sie
    - nie wie jak to zrobic
    - nie pasujesz mu z innego powodu.

    Wielu kandydatow nie dochodzi nawet do rozmowy z pracodwaca bo rekruter
    nie pozwoli na to.

  • 16. Data: 2011-03-30 15:24:31
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    On 03/30/2011 11:21 AM, mk wrote:
> [...]
    > - nie wie jak to zrobic
    > - nie pasujesz mu z innego powodu.
    >
    > Wielu kandydatow nie dochodzi nawet do rozmowy z pracodwaca bo rekruter
    Zapomnialem dodac o marnowaniu czasu na rozmowy z rekruterami, ktorzy
    nie chca rozmawiac o wynagrodzeniu bo to jakas wielka tajemnica.
    Przechodzisz poczatkowe etapy, rozmawiasz z pracodawca i nic z tego nie
    wychodzi bo nie zgadzacie sie w punkcie:wynagrodzenie.Nie twierdze ze
    trzeba podawac kwote, ale zakres zdecydowanie tak

  • 17. Data: 2011-03-30 15:27:44
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

  • 18. Data: 2011-03-30 15:42:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-29 10:30, Anna Maziuk pisze:
> [...]
    > bardzo pilne.
    > Chciałabym, źebyście opowiedzieli mi Wasze historie, nie tak zresztą

    Pilne bo się Pani dziennikarz śpieszy i wszyscy mają szybko pomagać?
    Pilne, bo nagle wyszła zapchajdziura do zrealizowania.
    To usenet, tu jak się komuś coś nakazuje, to przeważnie przynosi
    odwrotny skutek. Tu trzeba delikatnie zapytać, poprosić, a nie JA MUSZĘ
    NAPISAĆ SZYBKO ARTYKUŁ, JA POTRZEBUJĘ JA!!! BO JA JESTEM NAJWAŻNIEJSZA!!!

  • 19. Data: 2011-03-30 15:52:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-30 17:42, BQB pisze:

> [...]
    > odwrotny skutek. Tu trzeba delikatnie zapytać, poprosić, a nie JA MUSZĘ
    > NAPISAĆ SZYBKO ARTYKUŁ, JA POTRZEBUJĘ JA!!! BO JA JESTEM NAJWAŻNIEJSZA!!!

    No, już się nie mogę doczekać artykułu, to sobie pewnie niektórzy
    podyskutują :)

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2011-03-30 16:49:34
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "mk" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie ze moza tak byc. A ile jest przypadkow ze ktos z HR nawet nie
    > sprawdzi Twoich kwalifikacji bo: (...)

    Tyle, że o ewentualnych problemach z HR-em kandydat na pewno chętnie do
    gazety opowie a o tym, że g.. umie już prawdopodobnie nie.

    e.