PracaGrupypl.praca.dyskusje › Piaskarz

  • 1. Data: 2005-11-23 18:57:33
    Temat: Piaskarz
    Od: "Turasol vel Felek" <t...@g...com>

    Witam szanowną grupę

    Czy miał ktoś styczność z pracą jako piaskarza lub może jakiś jego znajomy
    pracował w tym zawodzie? Prosiłbym o jakieś wskazówki. Wiem, że to niezdrowa
    i przyciężkawa praca, ale chciałbym wiedzieć ile mogę krzyknąc (jaką stawkę)
    po okresie próbnym.

    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2005-11-23 19:18:29
    Temat: Re: Piaskarz
    Od: "Przemyslaw Szostak" <p...@N...wp.pl>

    Turasol vel Felek wrote:
> [...]
    > że to niezdrowa i przyciężkawa praca, ale chciałbym wiedzieć ile mogę
    > krzyknąc (jaką stawkę) po okresie próbnym.

    Ja bym powiedzial tak:

    " Chcialbym zarabiac sume, ktora wystarczy na utrzymanie rodziny i godne
    zycie"

  • 3. Data: 2005-11-23 23:33:46
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > i przyciężkawa praca, ale chciałbym wiedzieć ile mogę krzyknąc (jaką stawkę)

    Czy niezdrowa to zależy od BHP. Fakty jest dość ciężka i głównie głośna. Przy
    piaskowaniu wymaga się specjalnej odzieży ochronnej. Czasami jest używany też
    aparat oddechowy. Może być też "piaskowanie" wodą tzw. hydro monitorem. Co do
    płacy to naprawdę ciężko mi powiedzieć. Ja bym wycenił ok 2500 - 3000zł netto.
    Ale życie to co innego.

    Pozdr
    Kriss