PracaGrupypl.praca.dyskusjePiaskarz › Re: Piaskarz
    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Piaskarz
    Date: Thu, 24 Nov 2005 00:33:46 +0100

    > Czy miał ktoś styczność z pracą jako piaskarza lub może jakiś jego znajomy
    > pracował w tym zawodzie? Prosiłbym o jakieś wskazówki. Wiem, że to niezdrowa
    > i przyciężkawa praca, ale chciałbym wiedzieć ile mogę krzyknąc (jaką stawkę)
    > po okresie próbnym.

    Czy niezdrowa to zależy od BHP. Fakty jest dość ciężka i głównie głośna. Przy
    piaskowaniu wymaga się specjalnej odzieży ochronnej. Czasami jest używany też
    aparat oddechowy. Może być też "piaskowanie" wodą tzw. hydro monitorem. Co do
    płacy to naprawdę ciężko mi powiedzieć. Ja bym wycenił ok 2500 - 3000zł netto.
    Ale życie to co innego.

    Pozdr
    Kriss