PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie i praca zmianowa - pytanie

  • 1. Data: 2005-11-23 12:31:35
    Temat: Zwolnienie lekarskie i praca zmianowa - pytanie
    Od: Radoslaw Krasuski <r...@g...com>

    Witam serdecznie.
    Mam pytanie.
    Pracuję na zmiany w trybie 12 godzin na dzień, następnego dnia 12 godzin
    na noc i dwa dni wolnego. Zachorowałem któregoś razu i tak wyszło, że
    tego dnia, kiedy mi się skończyło zwolnienie pracodawca poprosił mnie o
    przyjście na noc. Ponieważ mam odbiór godzin zastanawiam się czy ta
    jedna zmiana 12-sto godzinna to dodatkowe godziny. Bardzo proszę o opinie.