PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZARABIAJ PRZEZ INTERNET !!!

  • 1. Data: 2005-11-23 11:36:21
    Temat: ZARABIAJ PRZEZ INTERNET !!!
    Od: "pawcyk86" <p...@o...pl>

    Witam,

    Chciałbym zaoferowć możliwość zarabiania przez internet, polega to na
    wypełnianiu ankiet (zajkuje to ok 15 min. dziennie).
    Mozna zarobić od 100-150 zł (nie jest to zbyt dużo ale zawsze sie przyda
    :) )

    Szczegóły pod adresem: p...@o...pl

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2005-11-23 15:54:46
    Temat: Re: ZARABIAJ PRZEZ INTERNET !!!
    Od: "pawcyk86" <p...@o...pl>

    --------pawcyk86------
    gg: 2044467
    -------------------------

  • 3. Data: 2005-11-23 18:10:45
    Od: "Michał" <w...@o...pl>

> [...]
    > wypełnianiu ankiet (zajkuje to ok 15 min. dziennie).
    > Mozna zarobić od 100-150 zł (nie jest to zbyt dużo ale zawsze sie przyda

    ntg -> pl.praca.oferowana
    pzdr

  • 4. Data: 2005-11-26 14:55:52
    Od: Katarzyna Żmuda <k...@-...pl>

    > ntg -> pl.praca.oferowana
    > pzdr

    Żatujesz, prawda? Widzisz tu gdzieś ofertę pracy? Bo ja nie.

    Jedynie, czego się tu mozna doszukać - to oszustwo i zaśmiecanie usenetu.

    polecam grupę: alt.spam

    --
    pozdrawiam Katarzyna Żmuda
    http://www.lemonstone.pl

  • 5. Data: 2009-03-06 10:51:34
    Od: "m_87" <m_87@WYTNIJ_TOo2.pl>

    ja wygralam 200 zł na jednej stronce, polecam wszystkim klikajcie na mój link
    http://grajo100.pl/?t=18937612 i dajcie zarobić jeszcze :-) mozecie tam poczytać i
    dowiedzieć się więcej na temat tej prostej gry i latwego zarobku. w skrócie:gra
    polega na odkrywaniu kart i znajdywaniu par - znana nam kiedys pod nazwą \"memory\",
    musicie tylko zmieścić się w czasie! podejrzene może wydac się wyslanie sms-a, ale
    nie zrażajcie sie tym-przyśla Wam prawidłowy kod (to nie ściema)! powodzenia!!!

  • 6. Data: 2009-03-06 18:39:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ja wygralam 200 zł na jednej stronce, polecam wszystkim klikajcie na mój
    > link

    duzo lepiej zarabiam przez USB!polecam!

  • 7. Data: 2009-03-07 21:05:55
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik m_87 napisał:
> [...]
    nie zrażajcie sie tym-przyśla Wam prawidłowy kod (to nie ściema)! powodzenia!!!

    Mój dziadek mawiał: niech sobie sami wezmą tą robotę jak taka dobra:) i
    miał rację...

  • 8. Data: 2010-01-08 12:57:38
    Od: "gosienka20" <gosienka20@WYTNIJ_TObuziaczek.pl>

    Przedstawiam stronę na której są opisane strony do zarabiania oraz strony z grami, w
    których punkty możemy wymieniać na nagrody

    http://zarabianie.orangespace.pl/

    Zapraszam serdecznie do lektury

    http://zarabianie.orangespace.pl/